donderdag 8 mei 2008

Onverwacht (erg leuk) bezoek!

Zit ik hier, in t donker, beetje te msnen en tv te kijken. Staat er iemand in me deuropening. Hanneke!!! (voor de mensen die Hanneke niet kennen, zij ging altijd mee op fok-kamp als fysio) Hadden elkaar al een tijdje niet gezien, dus was echt ontzettend leuk. Ze had me moeder gebeld om te vragen waar ik lag enzo, dus me moeder wist gewoon dat ze kwam. hihi.

Hebben gezellig bijgekletst! Echt heel leuk.

Oja, zal nog even iets grappigs vertellen. Hanneke heeft me even nou, voor t blok gezet. Maar was me eigen schuld.

Het was al laat en ineens liepen er 2 mannen langs met t rontgenapparaat. Moest dus van een opatje of omatje hier op de afdeling een longfoto gemaakt. Maar 1 van die 2 zag er nogal leuk uit. Dus ik zeg tegen Hanneke; 'Die mag van mij ook wel een foto komen maken'. Dus daar waren we om aan t lachen. Komen die 2 terug lopen, roept Hanneke; 'Hier ook een foto graag, ze heeft dr t-shirt al bijna uit'. AAAAAAAAH! We lachte ons helemaal dood!!!! Gelukkig kom ik hier nooit, en zie ik ze nooit meer. NOT! Hebben er echt heel erg om gelachen:P

Dankjewel Hanneke voor t langskomen! Echt super leuk!

1 opmerking:

Anoniem zei

SURPRISE!!!
:D was echt lachuh, die kop van jou! met grote ogen... NEEEEE dit zeg je echt niet :S LOL!
vond t erg leuk!
Veel plezier zaterdag in je nieuwe eigen huissie!!!!
Liefs Han