dinsdag 13 mei 2008

Barbeque

Vanavond heb ik lekker bbq gegeten. Bij de buren. Die vroegen of ik gezellig mee kwam eten. Nou daar zeg ik geen nee tegen. Heb namelijk nog geen gasfornuis:P haha! En het was heerlijk weer dus.

Kon om 6uur mooi aanschuiven. O ja, heb een mooie oplossing. Ik had even geen vol zuurstoftankje meer thuis. (het vat om die te vullen staat bij me moeder thuis nog) Dus heb ik mijn lange slang die ik door mijn huis heb liggen, maar even over de schutting gegooid. Handig!!!

Maar was een gezellig avond. Het buurjongetje van 5 is nogal gek op me. Hij is verliefd op me zegt die. Schattig he. En hij wilde even zijn stoere mannelijkheid aan mij showen en vertelde mij dus heel trots dat die al zelf op de wc kan poepen. Kijk, daar hou ik van, zelfstandige mannen!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hahah moest lachen om je verhaal over je buurjongetje... geweldig hé die kleine kinders en hun uitspraken.

geniet van je eigen plekkie

Esther (van CFcafe)

Anoniem zei

Whahaha supergrappig je buurjongetje! Ik hou ook van mannen wiens billen ik niet voor ze hoef af te vegen namelijk ;). Kun je me niet aan 'm voorstellen (A) hahaha.