donderdag 15 mei 2008

Gefoeteld!

Ja! Ik heb een beetje gefoeteld.

Ik heb nu net mijn site bijgewerkt. Ik had de laatste 6 verhaaltjes net online gezet. Had thuis wel de laptop, maar heb nog geen internet. Dus had alles in word gemaakt. En nu ben ik even bij mijn moeder thuis, dat klinkt gek. Maar hier heb ik dus alles even online gezet. Foto's van me huisje heb ik nog niet. Schaam schaam!

Maar die heb ik nog niet gemaakt, gewoon geen tijd voor gehad. Erg he.

Ik heb de komende tijd nog geen internet. Kan dat morgen pas aanvragen. En dan duurt het nog een tijdje voor ik dat heb. Dus het blijft voorlopig weer even hierbij. Als ik weer eens bij me moeder ben, dan maak ik weer een update. Dus geen paniek meer. Kreeg nogal wat mailtjes waar ik zolang was. Niks op me blog, geen hyveskrabbels, niet op msn. Ben ik dan zo erg internet verslaafd dat jullie het merken???

Nou tot de volgende keer maar weeeeeer!

1 opmerking:

Anoniem zei

he lisa
gek is dat he, bij je moeder thuis. Ik zeg dat ook nog steeds, als ik naar mn ouders ga, ga ik naar huis, als ik naar arend ga, ga ik naar huis en als ik naar mn eigen huis ga, ga ik naar huis! LOL alles is thuis! :D
Mijn huis komt wrsch vandaag in de verkoop en arend en ik gaan volgende week overhandelen over dat andere huis!! SPANNENDDDD!!!
Geniet van je huissie!!!
liefs Han