donderdag 8 mei 2008

VERHUIZEN!!!

Jaja! Het is zover! Ik ga verhuizen!!!!

Ik ben nu nog in het zkh, maar mag Zaterdag naar huis toe! En echt iedereen thuis heeft zo hard gewerkt! Alles is klaar. Zelfs mijn spullen van thuis<- dat is nu niet meer thuis, maar bij mijn mama thuis hihi. Maar die spullen zijn allemaal ook al verhuisd. Dus ik kom Zaterdag thuis, in mijn EIGEN huisje!

Vind het nu wel spannend, maar heb er ontzettend veel zin in. Heb nog geen idee hoe het uitziet. Heb alleen deze week hele even snel mogen gaan kijken naar het laminaat dat gelegd was. Dus spannend!

Ik heb meteen een ontzettend druk weekend, dus ik denk dat ik Maandag weer schrijf en dus ook foto's heb!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat leuk voor je..

Silvia en Ik krijgen 25 mei onze sleutel.. en willen dan op 31 mei verhuizen... druk druk druk, hi hi maar dat moet wel lukken hoor.

Alast veel plezier met alles terug vindenin je nieuwe stekkie!

Groetjes,

Maarten

Anoniem zei

Hoi Lisa,

spannend!!
Heel veel plezier in je nieuwe huis! Doe voorzichtig en ooit kom ik kijken als dat mag!

XX Fred