zaterdag 10 mei 2008

Naar huis! MIJN HUIS!!!

Vandaag was het zover! Eigenlijk mocht ik komende Maandag pas uit het ziekenhuis, dan was de kuur pas klaar. Maar omdat mijn huisje af was en ik Zondag naar Dirty Dancing ga, mocht ik naar huis. Naar mijn eigen huis! Ik ben vandaag verhuisd!!!!!

Inge kwam mij al om half 10 smorgens halen. Dus vroeg op. Maar dat had ik er wel voor over. haha. Spullen inpakken, snel snel naar huis. Me moeder was al bij mij thuis toen ik daar kwam. leuk leuk! En ooooooooh! Wat is het moooooooooooooi! Heerlijk!!!!! Helemaal hoe ik het in gedachte had. Ik maak zo snel mogelijk foto's. Nog geen tijd voor gehad.

De keuken moet alleen nog gedaan worden. Moet nog een vloer en een kastje in gemaakt. En dan is het hele huis klaar! Super he! Oh ben helemaal blij! Nog blijer dan ik hier kan typen. Elke keer als ik iemand aan de telefoon heb, moet ik even met een te blij stemmetje zeggen....Ik heb een eigen huisje hihi.

Geen opmerkingen: