zondag 11 mei 2008

Nobody puts baby in the corner!!!

Voor de echte kenners van Dirty Dancing komt deze titel hierboven je bekend voor. Een heel bekend zinnetje uit de film Dirty Dancing.

Vandaag ben ik met Inge naar Utrecht geweest. Naar..........Dirty Dancing dus. Inge en ik zwijmelen regelmatig helemaal weg bij deze film met een bak (chunky munky) ijs op schoot. Heerlijk. En kunnen dan ook de hele film letterlijk mee praten en zingen.

Maar vandaag dus naar de musical. En hij was leuk!!! Al vonden we het wel heeeeel erg precies nagepraat zeg maar. Ja is beetje moeilijk uitleggen, maar net of ze gewoon de ondetiteling van de film voorlazen.

Alleen!!! Het zinnetje 'nobody puts baby in the corner' hadden ze in het engels erin gelaten. Zo leuk!! Hadden ze heel apart erin gedaan! Tot grote vreugde van alle gillende vrouwen hahaha. Waaronder Inge en ik natuurlijk.

Nog even een spannend verhaal voor jullie. Ik heb vandaag gevoeld hoe het is als ik opgeroepen wordt voor longen........

Ik probeer het zo kort mogelijk uit te legge:P

Inge en ik gingen in de zaal zitten vlak voor het begon. En we denken nog, ow even de telefoons op stil zetten. Ik kan m natuurlijk niet uitdoen ivm Utrecht die kan bellen. Maar ik had ineens geen bereik in de zaal. En Inge ook niet. En de mensen achter ons ook niet!!! Dus het lag niet aan mijn telefoon maar aan die zaal. Die deden het daar gewoon niet. Dus Inge snel naar zo mevrouw die daar werkt. Om even het nummer van het theater te vragen. Dan konden we dan aan me moeder doorgeven, en dan kon zij naar het theater bellen als Utrecht naar me moeder thuis zou bellen. Lekker ingewikkeld, maar wel de enige oplossing. Die mevrouw was meteen heel behulpzaam. Vroeg nog aan Inge, welke rij we zaten, zodat als me moeder zou bellen, ze ons meteen uit de zaal kon komen halen. Inge nog verteld dat we op rij 32 zaten. Nou de musical begon inmiddels. En na ongeveer een half uurtje, gaat achter ons de zaaldeur voorzichtig open en komt die mevrouw met een zaklampje naar binnen lopen. En Inge en ik horen haar dit fluisteren 'Rij 32, rij 32, rij 32....zo zachtjes zoekend. Nou echt. Inge en ik verstijfde helemaal. Mijn hart stopte zowat en ik ging al bijna janken en opstaan om mee ta gaan. Zegt die mevrouw op dat moment tegen 2 mensen die achter haal liepen. (die hadden wij niet gezien) Hier zijn uw plaatsen. Waren dus 2 mensen te laat en die dus ook toevallig op rij 32 zaten!!!!!!!!

Dat is toch bizar! hahahahahha. Na een tijdje konden we er wel om lachen. Maar de tranen zaten heel even heel erg hoog! Weer bijna.........Daar heb ik niks aan! hahahaha

Maar verder hebben Inge en ik een hele leuke dag gehad. Na de musical nog heerlijk ergens gegeten. Lekker scampi's gehad. Dus ik heb een prima dagje gehad.










Inge, je bent lief lief lief!!!
Kus

Geen opmerkingen: