donderdag 7 juni 2007

weer sporten....

Vandaag een drukke dag gehad. Vanmorgen was ik vroeg wakker. Was gewoon te warm om te slapen. Ben dus maar gaan sprayen en even oefenen enzo. Toen toch nog maar even naar bed, was nog wel heel erg vroeg. Half 9. Heb toch nog tot 11 uur geslapen geloof ik. Daarna lekker in bad. Na me bad nog even rustig aan gedaan en toen met me moeder weg. Het is donderdag dus ik had natuurlijk me Niels dag. Dus me moeder had me vanmiddag bij Inge en Ted afgezet. Ze bleef zelf ook nog even. Lekker in de tuin gezeten. Boh wat was het heet, gelukkig hebben ze een grote parasol. Kon ik daar lekker onder zitten in de schaduw. Zelfs me zuurstof tankje liep beetje leeg zo warm was het. Homme was er ook, die had een nieuw fototoestel. Hij heeft zo'n mooie foto's van Niels gemaakt he. Ik vraag zo even aan Twan of die 2 nieuwe op de voorpagina zet. Die winterfoto's moeten nu maar eens weg he. Ik heb nog even met Niels in de tuin gespeeld. In de zandbak en in ze zwembadje. Hij zag eruit. haha. Vies kindje, wel lief hoor. Inge die had nog knakworstjes en broodjes gemaakt. Nou ik at 1 broodje met daarop 2 knakworstjes. Niels at die andere 8 uit het blik op. Ongelooflijk he! En dan was ze bordje leeg en dan riep die meteen ANDERE!!!!!!!!!! Dus gewoon nog..MAMA!!! IK WIL NOG MEER ETEN! Na het eten ben ik met Ted gaan sporten. Was tijdje geleden dat ik zo hard gesport heb. Heb samen met de fysio weer eens een nieuw schema-tje gemaakt om te kijken wat ik allemaal moet doen. Been, arm, buik, rug, nek en conditie oefeningen. Alles staat weer op papier, dus kan weer hard aan de slag. Heb dit schema-tje meteen maar eens helemaal afgewerkt. Was wel echt kapot, maar wel fijn dat ik dat weer gedaan heb. Na het sporten snel naar huis, want Loes kwam nog. Hebben weer gezellig bij gekletst. Me moeder had vanavond vergadering, maar kwam lekker thuis met pizza:P Heb dus nog even een beetje pizza taco gegeten. En nu zit ik hier achter me laptop. Me internet valt hele tijd uit. grrr. En ik ben op mijn Twanneman aan het wachten. Wil zo graag die 2 foto's op de voorpagina. Nou ik ga nog even 'jouw vrouw, mijn vrouw' kijken. Morgen ga ik even naar de stad denk ik met me moeder. Hebben we wel zin in, hebben we vandaag bedacht.

Geen opmerkingen: