zaterdag 9 juni 2007

Wat een wondertje....

Haay! Tjah, het is echt een wondertje hoor zo'n klein meisje. Ben vandaag de hele middag bij Inge en Ted geweest. De kraamhulp kwam vandaag ook. Leuke meid. En die helpt Inge gelukkig erg goed. Want mams moet natuurlijk wel nog even bijkomen. Ik heb met Ted nog even boodschappen gedaan, Sara en Niels sliepen allebei. Leuk he over 2 kindjes praten. Na tijdje kwamen ze allebei uit bed. Oh echt ik smolt he toen ik Sara zo lief bij Inge zag liggen. Ze heeft ook nog een tijdje bij mij gelegen. Wat is zoiets toch klein he, dat Niels ooit zo klein is geweest. Heerlijk. Niels vind het nu ook wel leuk. Gister wilde die niks van dr weten. Toch beetje eng ineens he voor zo mannetje. Maar vandaag ging het al een stuk beter. Hij aaide en gaf dr af en toe eens heel voorzichtig een kusje. Maar als Sara ging huilen begon Niels maar heel hard mee te huilen. En dan snikkend zeggen....Sara huilt. Arm ventje, snapt t niet helemaal denk ik. Maar hij wil wel iedereen Sara laten zien als er iemand komt. hii. Komt dus helemaal goed met deze broer en zus. Ik heb nog even frietjes mee gegeten en toen door Ted naar huis gebracht. Ben nu lekker thuis, net uit bad. Heerlijk.

Geen opmerkingen: