dinsdag 26 juni 2007

Op stap met Loes

Wat een pokkeweer! Moest even hoor. Maar Loes en ik hadden vandaag afgesproken om even naar de stad te gaan en daarna naar Inge te gaan. Maar toen ik vanmorgen opstond regende het echt keihard. Maar wij bikkels, toen het een tijdje droog was buiten toch maar gegaan. Hup in me rolstoel en Loes begint te duwen. Banden leeg! nou ja bijna leeg. Dus eerst maar (sorry Loes) naar het tankstation me banden oppompen. Daarna snel naar de winkel, want het begon al weer iniminibeetje te regenen. Loes wilde nog iets voor Niels kopen. Want we gingen deze middag naar Inge toe. Loes wilde nog op kraamvisite bij Sara en bij Niels op de verjaardag. Echt lief van dr. Dus ze wilde nog even een kadotje voor Niels kopen. Zagen we echt een heel leuk kado. Een kist met daarin een Ernie. En die gaat dan dansen en over de grond rollen en lachen. Maar! Normale kinderen vinden dat dus leuk, maar Niels is bang voor alles wat zelf beweegt op geluid maakt. Dus uiteindelijk heeft Loes een lego-bouw-ding gekocht. Dat spaart Inge nu met Niels, dus dat was uiteindelijk nog leuker. Nadat we klaar waren met al het speelgoed bekijken, we waren net 2 kleine kinderen. Zijn we even bij de Edah broodjes gaan halen. Hebben we bij mij thuis even gegeten. Nadat ik nog ff had uitgerust heeft de zus van Loes ons naar Inge gebracht. Nou Niels stal zoals altijd weer helemaal de show met ze spelen, lachen en vooral gek doen. Was echt heel leuk. En kleine Sara lag heerlijk in de wagen te slapen. Ted was in de keuken iets aan t boren, maar Sara sliep gewoon door. We konden wel niet te lang blijven, want Inge en Ted moesten nog weg. Vlak voor we gingen werd Sara toch even wakker. Kon Loes dr toch nog even goed zien. Was wel zo leuk he. Me moeder heeft Loes en mij mee naar huis genomen want die kwam in de tijd dat wij daar zaten ook nog binnen wandelen. Hebben we Loes naar huis gebracht en toen zijn we zelf naar huis gegaan. Was een leuke maar vermoeiende dag.

Geen opmerkingen: