vrijdag 15 juni 2007

Druk

Hoi hoi. Ik ben deze week natuurlijk heel wat uurtjes bij Inge geweest. Sara slaapt lekker veel, Inge moet haar echt wakker maken om te voeden. En dan trekt ze met moeite haar wenkbrauwtjes op, ogen krijgt ze niet eens open. En dan drinkt ze heerlijk half slapend bij Inge. Echt heel leuk en schattig om te zien. Niels vind het ook steeds leuke zo met Sara. Zodra Sara een beetje huilt roept Niels heel enthousiast...Sara drinken! Borsjjjtt!! haha lachen he. Sara groeit ondanks haar sloomheid toch erg goed. Bij de geboorte was ze 3700 gram en nu is ze al 3900. Dus gaat prima met haar. Vandaag was de kraamhulp er al weer voor de laatste keer, wel jammer was echt een leuke meid. heb daarom deze week met me moeder nog even een bedankje gekocht. Vandaag ook nog de hele dag bij Inge geweest. Heb smiddags wel even op de bank geslapen. Inge, Niels en Sara lagen toch alle 3 even te slapen. En me moeder keek even tv. Dus lekker rustig. Hebben vanavond gezellig nog bij Inge en Ted gegeten. Ow ja, Gister heb ik weer heel fanatiek gesport. Was wel zwaar hoor. Poepoe. Was iemand daar ook aan t sporten en die had uit eigen tuin kersen meegenomen. Ohh die waren lekker. :P Na het sporten heeft Ted me nieuwe lamp nog hier op me kamer opgehangen. Echt een heel stoer ding! Wel heel groot. Denk zelfs dat Twan weer ze hoofd gaat stoten als die hier staat. Sorry lieverd;) Vanavond heb ik niks meer gedaan. Ga zo ook naar bed, want morgen ga ik met Baske naar het concert van Justin Timberlake! Heb er zoveel zin in he!! Ik zal zondag wel even schrijven hoe het was, want ik ben morgennacht pas weer thuis. Nou....slaap lkkr voor degene die hier nog om 23:00 leest. Kus

Geen opmerkingen: