zondag 17 juni 2007

FutureSexLoveSounds!!!!

Whoehoe! Gister was dan eindelijk het concert van Justin Timberlake! Waar ik dus Samen met Bas heen ging. Smiddags om 4uur was Bas bij mij, zodat we wel op tijd in Amsterdam zouden zijn. Het voorprogramma begon om 19:00 en het concert zelf om 20:00. Eerst hier thuis nog even wat gedronken en de rolstoel en me extra zuurstof inladen en toen konden we gaan. Op naar de Arena! Onderweg natuurlijk veel zitten kletsen. Kregen na een tijdje rijden toch wel honger, dus op zoek naar een Mc. Wilde niet te vroeg eten, want we zouden hier nog de hele avond moeten teren. Na 2x een Mc gemist te hebben, zijn we toch eindelijk met berenhonger ergens afgeslagen om te eten. En ja hoor, we parkeren de auto. Komt daar een hele bus met kinderen aan! Dus die moesten natuurlijk nog allemaal voor ons bestellen. Dus we zijn niet eens uitgestapt, maar zijn maar doorgereden naar de volgende mc. En daar hebben we uiteindelijk goed gegeten. Veel te veel haha! En alsof ik nog niet genoeg had aan me mc-chicken ook nog maar een ijs. Die was echt teveel. Maar goed weer snel in de auto, want we hadden beetje lang daar gezeten. Bij de Arena aangekomen eerst nog flink moeten zoeken naar de ingang van de parkeergarage. Want we moesten een rolstoelplek hebben en dat moest je aangeven. Na 2x onze 'chocoman' de weg gevraagd te hebben hadden we het gevonden. En het kon niet beter, we hadden zo een rolstoelplek recht voor de ingang van de zaal. Dus hup in me rolstoel, zegt die meneer bij deingang. Ja we hebben de rolstoelingang verplaatst. Jullie moeten helemaal naar de andere kant van de parkeerhal. Ja shit! We waren al laat. Maar gelukkig heeft Bas nu een stel super longen, dus rennend naar de andere kant, kaartjes laten zien, in de lift met een grote brede man die ons daarna ook netjes naar onze plek bracht. En ja hoor, Esme Denster (meisje die bekend is geworden via Youtube) stond in het voorprogramma, die wilde we heel graag zien, was net weg. Natasha Beddingfield was nu bezig. Maar dat klonk allemaal niet erg goed. haha. Leek wel of ze nog aan het soundchecken was:P Nou na het voorprogramma en keer of 20 de Wave gedaan met de hele zaal en alle meiden de longen uit hun lijf geschreeuwd als ze ook maar even dachten dat Justin opkwam, begon het dan eindelijk echt. Ik hou het even kort.....Het was een hele leuke show, MAAR!!! Ik ga niet meer in de Arena naar een concert. Het geluid was slecht, we hadden best slecht zicht, het podium was te ver weg,zodat de artiesten gewoon kleine lego poppetjes leken, schenen veel te felle lampen op zodat we weinig zagen, het enige grote scherm waar je het wel goed op kon zien hingen mega lampen voor en het enige scherm dat voor ons wel goed te zien was, was een klein tv'tje. hahaha! En nee, ik klaag niet, want ik heb het echt heel erg leuk gehad met Bas. Ik heb nog een tijdje gestaan, want kreeg echt een houten kont in me rolstoel zo. Gingen mensen me natuurlijk weer gek aankijken. Terwijl er een jonge met een gipsbeen naast me in een rolstoel zat en als die ging staan, keek niemand! Oh en ik kan het niet laten om te zeggen, maar die jongen was daar met zijn vriendin en die waren me toch klef aan t doen. Gatver!!! echt heel erg! Ze lieten elkaar nog net aangekleed. Ik heb tijdens het concert nog foto's proberen te maken, maar daar zag je niks op haha. Om 11uur was het afgelopen. Het laatste stuk was wel ff heel erg stoer. Toen was het donker en waren er andere lichten, dus was wel mooi. Nou toen moesten we weer terug naar de auto, maar ze hadden voor 20 rolstoelen ofzo 1 lift. En per keer konden er 2 stoelen in. Haha duurde dus even. Oh en die Bas, wilde lief zijn. Die zegt, ik breng je eerst naar de auto en dan betaal ik me kaartje even om uit te rijden. Was koud enzo, dus kon ik lekker in de auto zitten. Maar hij kwam maar niet terug he, nou na echt een half uur ofzo vond die iemand die geld kon wisselen ofzo. En bij het uitrijden hoefde je kaartje niet in dat apparaat te doen, maar gewoon afgeven. Nouja, hij al die moeite doen om te betalen, kijken ze niet eens of je wel betaald hebt of niet. hahahahaha Arme Baske. Maargoed, we konden eindelijk naar Bas thuis in Tilburg rijden. Daar zou Ted mij weer komen ophalen. We hadden gepland dat we daar rond half 2 zouden zijn. En dat was ook wel zo, maar Ted was er nog niet. Die stond in de file bij Eindhoven. Dus ik ging nog maar even met Bas mee naar binnen. Oh en ik moest super nodig plassen he. Dus ik daar naar de wc...doe de wcderu dicht, hangt daar een sticker met de tekst; 'pas op, videobewaking' Dus ik nog lachen zo van Tuurlijk! Mannenflat, dus dan heb je dat. Ik draai een kwartslag, hangt daar een mega groot poster van mensen die op de wc zitten. En ik kijk nog een stukje verder omhoor, hangt er een camera boven in de hoek, maar ik zat inmiddels al. hahahha! Was natuurlijk nep he;) Maar ik vond het zo grappig he!! Na mijn verlossende wc-bezoek belde Ted, het zou nog wel ff duren. Dus daar zat ik dan midden in de nacht bij Bas aan tafel. Hebben we maar even Trauma onzin gekeken op Discovery. Waren allebei te moe om nog te praten haha. Hingen echt super sloom aan de eettafel. Heb nog even op ze memobord geschreven in de keuken, maar verder kon ik niks leuks meer doen. En toen eindelijk na 40 minuten belde Ted. Hij was er! Whoehoehoe! Snel naar onder.....en bij Ted in de auto. Oh en toen was ik ineens weer wakker he. Dus druk kletsen enzo. Zie ik ineens een bord. Beekse bergen. Huh!!! Ted we zitten verkeerd...nee hoor hier kan je door. Nee Ted, we zitten zo in de Beekse bergen. En ja hoor, met dat ik het zeg. BEEKSE BERGEN! Koeiegroot hek! Dus draaien en weer ff de weg zoeken. En ineens schrik ik wakker! We waren thuis!! Toch nog in slaap gevallen. Thuis nog even voeding gemaakt en toch nog heel fftjes toby sprayen en snel naar bed. Kon bijna niet meer lopen. Maar het was echt een super leuke dag! Nog bedankt het Baske voor het meegaan!!kus

Geen opmerkingen: