dinsdag 19 juni 2007

Online winkelen te makkelijk........?

Hoe mensen aan schulden komen, doordat ze te makkelijk kunnen winkelen. Je gaat achter je laptop zitten en als je wilt heb je binnen een paar minuten een digitale camera of een telefoon. Of in mijn geval.....alle 2. Ik zal het even uitleggen. Ik wilde al een hele tijd erg graag een digitale camera. Dus na een tijdje sparen en een tegoedbon die me mams nog had, heb ik een camera gekocht bij Bol.com. Voor de kenners een Samsung Digimax A503, zwart. Maarja, die heb ik dus gekocht. Is alleen nog niet binnen:( En gisteravond ik wilde even bellen, dus ik pak me telefoon. KAPOT!!! Heb echt alles geprobeerd, maar hij is toch echt kapot. Ik heb een 2jarig abonnement. Dus ik zou nog een jaar met dit abbo en toestel moeten doen. Shit!! Vandaag nog eens ernaar gekeken, maar hij was echt kapot. Hij is al vaker beetje kapot geweest, maar nu dan echt. Dus je raad het al..... Ik heb vandaag toch maar een nieuwe telefoon gekocht. Een LG chocolate! Als het goed is komt die morgen binnen. Nu lijkt het net of ik zomaar altijd zo dure dingen koop, maar dat valt heel erg mee hoor. En dan nog........Je leeft maar 1x!!

Geen opmerkingen: