zaterdag 9 juni 2007

Oefenen met samenwonen;)


Yes! We kunnen het. Twan en ik hebben een week lang op het huis en dieren van kennissen van mij gepast. Zij waren een weekje naar Portugal en hebben mij gevraagd of ik (samen met Twan) op het huis en dieren wilde letten. Nou dat wilde we wel. Groot huis wel. We moesten voor 5 geiten, 2 katten en een kitten zorgen. Was wel een keer lekker zo met ze 2tjes alleen in een huis. Ze hadden voor ons de hele koelkast volgepropt met lekkere dingen. Dus we hebben zelf iedere dag gekookt. Lukte niet iedere keer even goed maarja:P haha. Was wel grappig. En gewoon voor 2 man koken, alleen eten wij niet zoveel, dus iedere keer veel te veel eten over. Moeten echt nog even oefenen haha. Oh ja! Dit was echt lastig. Er zat een alarm op dat huis. En die gaat natuurlijk af als er onder iets beweegt. Dus als we naar bed gingen en we boven het alarm aanzette moesten we wel onder en langs de hele trap onze zuurstofslangen vastplakken. Echt een k*twerk. Maar! De laatste dag waren we alle2 echt moe van de hele week. Dus we gingen naar bed savonds en ik had die slangen met veel moeite vastgeplakt. En ik doe het alarm erop. Ga op ons bed zitten en ineens pieppiep. Me insulinepomp leeg. Moest ik weer naar onder om een nieuwe ampul te halen. Dus weer alarm eraf, slangen los, naar onder, weer naar boven, slang vast, alarm erop en toen kon ik weer in bed. IK WAS KAPOT! Maar we hebben verder wel echt een lekker lui weekje gehad. Hoefde de hele week nergens heen. Lekker hele dag niks doen. Beetje met die kitten op de bank liggen. Alleen die kraste. Oh en Twan ging m steeds wegjagen met een spuitje met water. Dat vond ik echt zielig. Maarja. We hebben samen besloten dat als we ooit gaan samenwonen dat we een klein huisje willen zonder dieren. Gewoon lekker makkelijk en rustig. Toch lieverd......;)

Geen opmerkingen: