woensdag 6 juni 2007

Update weekje bij Twan (speciaal voor Hanneke)

Tjah, zoals Twan al zei. Je mist er niet veel aan. We hadden elkaar een week of 6 niet gezien. Dus hebben alles maar ingehaald. Ik vond het echt heerljk om hem weer te zien. Hadden elkaar toch wel erg gemist hoor. Ben een weekje bij hem geweest. oeeee:: Zo gezellig. We zijn ook nog 3 daagjes samen met ze ouders en broer weg geweest. Naar zo vakantiepark, in een huisje. Was ook gezellig. Op onze slaapkamer na;) haha. Hadden 2 losse bedden. Dus ik schoof die vol goeie moed tegen elkaar aan. Nou, die bedden schuiven gewoon:p haha. Even denken of ik nog iets te vertellen heb.....Owja, Twan en ik hadden bedacht dat het wel leuk was om die 3 dagen in het huisje het eerste seizoen van Prison Break te kijken. Is echt een super gave serie. En die dvdbox bestaat uit ongeveer 18uur film. Dus we hadden even voor de boeg. Deed de dvd speler die we mee hadden het niet. Shit! Dus toen we na 3dagen thuis kwamen, hebben Twan, Mark en ik 18uur lang Prison Break gekeken. Was echt zo spannend he. maar toen was het bijna afgelopen, kwam ik er pas achter dat er ook nog een 2e en zelfs een 3e seizoen is. Dus het had ook nog een open einde. Aargh. Maarja, ga die 2 seizoenen zeker ook nog kijken als ik weer bij Twan ben. Verder heb ik echt niet veel over ons weekje te vertellen. Was gewoon weer super leuk. Ow ja Loes, nog bedankt voor al die bruisballen voor in bad:P Zijn allemaal op;) Twan wilde er 5 tegelijk in bad gooien. Net een klein kind he.......Maar wel een lief klein kindje hoor:P

Geen opmerkingen: