maandag 11 juni 2007

Papa...

Vandaag is het al weer 6 jaar geleden dat papa overleed. Ieder jaar is dat toch weer een moeilijke dag. Al moet ik zeggen, dat het vandaag redelijk met me gaat. Heb paar lieve sms'jes gehad van mensen die er aan gedacht hebben. Doet me wel goed. En voor mama belde natuurlijk nog een paar mensen, vind ze ook wel fijn. We gaan op deze dag altijd met ze alle uit eten. Gewoon om toch even samen te zijn. Maar omdat Inge net bevallen is, hebben we gisteravond met ze alle bij Inge en Ted thuis gegeten. Was ook gezellig. Hebben even op papa getoost en toen toch nog een gezellig avondje gehad. Vandaag heeft mama nog een bos bloemen gekregen van ons allemaal. Rode Gerbera's. Papa's bloemen. Verder is het toch gewoon een beetje een moeilijke dag. Meer heb ik er niet over te zeggen, vind t moeilijk. Mis m heel erg........Mijn papa.....

Geen opmerkingen: