vrijdag 6 april 2007

winkelen met mam.

aj jaj jaj! Me moeder en ik vandaag. Sander belde, of me moeder even kon komen, want hij had ze voordeur dicht gedaan maar geen sleutel bij zich. Dus hij kon niet meer naar binnen. En ik wilde in die tijd in bad gaan, want ik moest naar de fysio. Maar er kwam van alles tussen, leuke msn gesprekken, luiheid en nog meer smoesjes. Maar goed, na tijdje had ik dan toch me bad vol laten lopen. Maar toen kwamen me moeder en Sander hier thuis. Om nog even samen koffie te drinken. Toen ging ik natuurlijk weer bij hun zitten en me bad zat nog vol. En toen moest ik me natuurlijk haasten. Ik kreeg van Sander precies 10 minuten om te douchen en nog wat extra tijd om aan te kleden enzow. Dus dat bad had ik niks aan. Nou had ik me eindelijk ingezeept......draait die onder de kraan uit, met de mededeling...je 10 minuten zijn om. Na flink roepen of ik pleaseeee nog wat water mocht, ging de kraan weer aan en kon ik me afspoelen. Fijne broer he haha. Maar ik was echt half dood daarna, maar ik mocht nog wel even rustig uitrusten van m gelukkig haha. Hij had intussen even een zuurstoftankje voor me gevuld en toen konden we gaan. Eerst Sander naar huis brengen, met huissleutel;) en toen naar de fysio. Komen we daar........waren we te laat:O wij hadden een uur later in onze agenda staan dan de fysio. Was dus iets misgegaan met afspreken blijkbaar. Moesten we maar weer naar huis, want ze had al een patiƫnt binnen na mij. Dus zijn me moeder en ik maar inkopen gaan doen voor komende maandag. Pasen. Gaan we lekker met ze alle hier eten. Maar op zich voelde ik me wel lekker, dus we hebben nog eventjes gewinkeld. Ik heb flatjes gekocht.....whoeheoheo! Cool he Irene! Zwarte, met glittertjes en een strikje! Zo leuk. En ik had bij de otto ook leuke kleren besteld en die zijn ook binnen. Dus ik zie er weer leuk uit me de pasen! whoehoe. Nou verder heb ik niet veel gedaan. Uitgerust van het drukke winkelen enzo.....

Geen opmerkingen: