maandag 9 april 2007

Pasen...

Nou ja….misschien beetje laat, maar vrolijk Pasen. Ik vind dat zo dom klinken he…maarja. Iedereen zegt t dus;) Maar uh….wie van jullie heeft er paaseieren gezocht??? Ik iig wel! Samen met Steven en Janou. Steven wilde gister wel langs komen, maar wilde dan wel eieren zoeken. Dus voordat ik met me moeder meeging naar de kerk, heeft ze eerst 10 RAUWE eieren versopt. Haha. En toen we met ze 4e terug kwamen van de kerk…hebben Steven, Janou en ik eieren gezocht. En weer netjes terug in t doosje gedaan en weer terug in de ijskast. Dus mensen, stop met eieren kopen, koken en schilderen. Je ziet hoe makkelijk het ook kan. En o o, wat hadden we een pret. Haha kots!!!!! Vanavond komt iedereen lekker hier gourmetten en dan is t alweer voorbij! Vrolijk Pasen nogmaals voor iedereen!

Geen opmerkingen: