donderdag 5 april 2007

Weer naar Ted en Niels.. en naar Lebbis

Poe het was weer vroeg opstaan. 7uur, half 8 Ted hier. Dus maar weer spijkerbroek en dikke trui aan. Medicijnen en fatsoendelijke kleren mee naar Ted. En daar eerst maar eens rustig sprayen en douchen. Niels was weer erg grappig vandaag. Hij praat echt veel nu. Zijn woordenschat is nu ongeveer dit: Peen(speen), dank(dankjewel), bo(boven), die(dat wil ik hebben), ja en nee en hij doet de halve kinderboerderij na. En nu leek het me leuk om hem te leren hoe een lama doet, ja mensen die spugen. whahahha. Ik heb hem verpest! Yess!!! Maar tis zo schattig. Verder hebben we niet veel gedaan. Niels heeft de halve middag geslapen, dus Ted en ik hadden het ook lekker rustig. Ben smiddags vroeg naar huis gegaan, want ik ben vanavond met me moeder en de ouders van Ted uit eten geweest en toen naar het theater. Daar kwam Lebbis! Van Lebbis en Jansen, maar dan zonder Jansen deze keer. haha. Zijn show heette 'het kwaad' Nou het was echt weer geweldig!!!! Heb zo gelachen. In grote lijnen even een paar onderwerpen waar die het over gehad heeft.....rijstijl van vrouwen, onderzoek naar hoe mieren hun mierenhoop terug vinden, drugswetten in NL, wereldreizen, van alles dus. En dat allemaal in een show van iets meer dan een uur. Als die op dvd is moet je m kopen hoor! Hij is geweldig. We waren nog best vroeg thuis, uur of 11 geloof ik. Dat was wel fijn. Was toch wel moe enzo. Maar echt, ik ben dol op cabaret!!!

Geen opmerkingen: