zaterdag 21 april 2007

Cf Landelijke ontmoetingsdag......

Haay! Vandaag was weer de jaarlijkse CF-dag in Utrecht. En ja....met het segregatiebeleid van nu wordt het cf-ers afgeraden om naar deze dag toe te komen. Beetje het zoals ik ooit al eerder zei...een speeltuin zonder de kinderen. Maar wij cf-ers kunnen gelukkig wel deze dag thuis via internet met een webcam volgen. Een aantal workshops en de eind discussie (wat ik zelf toch altijd het leukste vind) zijn dus via internet goed te volgen. Me moeder ging vandaag wel naar Utrecht. Om 8uur vanmorgen vertrok ze al. Blij dat ik het via internet kon kijken;) Toch nog ergens goed voor dat segregatie;);) Maar....Ik zou Lisa niet zijn.....als ik dan pas om 12 uur wakker word en pas rond 1 uur denk....heey! Tis via internet te volgen. Sorry mensen! Maar heb dus meteen die site aangezet en ben gaan kijken. Net pauze ofzow, dus heb uiteindelijk alleen de einddiscussie die natuurlijk over segregatie ging gekeken. Was wel weer erg interessant en ook wel heftig. Maar ik denk dat ik er wel beetje over denk zoals de meeste doen. Het is niet leuk allemaal, niemand staat er om te springen. De strenge regels; die jammer genoeg niet in iedere zkh gelijk zijn, waardoor mensen dus van zkh willen wisselen is ook erg vervelend. En je zult maar 2-3 weken op je kamertje in een zkh moeten liggen en je mag er 1 uur per dag af. Het lotgenotencontact wat niet meer mogelijk gemaakt word. Op cfbd na!! Thank God. Maar zo zijn er dus allemaal dingen waar wij als cf patienten sterk van balen. MAAAAR!!! Het is wel belangrijk denk ik, dat mensen die het er niet mee eens zijn, alhoewel, niet mee eens is niet het goede woord, mensen die er niet blij mee zijn, zoals ik. Zich er wel aan houden als je in het zkh ligt. Want er zijn ook mensen die die regels wel zo streng willen en zullen naleven omdat ze bang zijn voor meer infecties. Dus in zkh hou je je aan de regels en wat je prive doet vind ik...ja moet je dus zelf weten. maar ja moet geen andere mensen in gevaar brengen daarmee. Dus....zal ik me in het zkh netjes aan de regels houden en een weekje later heerlijk bij Twan in bed liggen;) Zo! Dat is eruit. Sow ik heb het ff nagelezen, vond het wel een volwassen stukje van mezelf. Dat ik dat kan he. O nog even voor de mensen die met me moeder op de cfdag gesproken hebben en zeiden dat ze me site regelmatig lezen, laat eens een berichtje achter want ik wil weten wie dat zijn.

Geen opmerkingen: