maandag 23 april 2007

Een klaagvrije wereld.....?

Ik zat vanmiddag op de bank naar Oprah Winfrey te kijken. En daar zat een dominee uit Amerika en die vond dat de mensen zoveel klagen om kleine dingen. En dus had die een polsbandje bedacht met daarop de tekst: a complain free world. En hij zei daarbij dat je die om je pols moet dragen en iedereen keer dat je ergens over klaagt, je hem om je andere pols moet doen. Het is dus uiteindelijk de bedoeling om dit bandje 21 dagen aan 1 stuk door om 1 pols te dragen. Want na 21 dagen heb je volgens hem die nare gewoonte afgeleerd. Nou en aangezien me moeder altijd zegt (en het is ook wel een beetje zo) dat ik zo kan zeuren en klagen om niks.....ik kan gewoon een dag lang steeds zeggen, boh het is vies weer, boh me knie doet zeer, heey nu doet me oor zeer, heey mam dit eten vind ik niet zo lekker. enz:P En ja ik schaam me al hoor;) Maargoed, dus ik heb dat bandje maar eens besteld en ga het dus proberen. Ik laat het wel even weten als die binnen is en ik ermee ga beginnen. Me moeder denkt dat ik dat bandje nog niet 21uur om 1 pols kan houden hahahah! We zullen zien!

Geen opmerkingen: