vrijdag 20 april 2007

Drukke dag (fysio en miranda oppassen)

Poe! Ik had vandaag een drukke dag. Ben vanmorgen eerst naar de fysio geweest voor me rug. En ze heeft me pijn gedaan, niet normaal. haha. Ik lag daar dus op me buik en ze ging dus me ruggengraat beetje losser maken. Die zit helemaal vast gegroeid. En door er aan te duwen en er vooral OP te duwen moest t een beetje losser gaan. Deed super zeer. Maar ze is dus een half uurtje bezig geweest met me rug. En toen toch nog eens zittend en staand me rug bekeken. En t is nog steeds heel erg scheef, nu zelfs tot in me heup. staat beetje ongelijk. En nu kwamen we tot de ontdekking dat de hamstring in me linkerbeen ook te kort is. Dus die moet ik nu ook met oefeningen iedere dag beetje rekken. Doet ook heel zeer! haj haj haj! Maar moet wel, want heb ook laatste tijd beetje last van dat been Dus ik kwam er weer lekker vanaf daar! Je komt voor je rug en je gaat naar buiten met nog meer kapotte dingen aan je lijf:@ Maar ja ga nu 2x per week sporten en 2-3 keer voor me rug en been. Druk druk druk. Na de fysio heeft me moeder me naar Miranda gebracht. Kennis van ons. En zij en haar man hebben 2 kinderen. Kim en Paul.....7 en 5 jaar. En ik heb weer eens vlechtjes gemaakt bij Kim. Vind ze stoer;) haha. En ik moest even een uurtje oppassen op die 2. Nou ik ben blij dat Niels nog zo klein is haha. Die waren gek en druk. En Kim vond mij streng:O Ik ben nooit streng. Maar dat vond ze omdat ik tegen Paul zei dat die niet met ze handen in de ketchup en mayo mocht roeren haha. Dus toen vond ze me maar streng. Nou ik heb ze na het eten nog even leren knikkeren. Dat kende ze nog niet:O En toen was me uurtje al weer om en kwam Paps thuis. Heb nog ff gekletst en toen heeft die me naar huis gebracht. Was wel moe hoor. Beetje veel op 1 dag, maar wel gezellig. Ow ja, wat zegt Kim van 7 als ze op het jeugdjournaal hoort dat er een soldaat is omgekomen....dan zeg je heel rustig en serieus....ohw ja..nee dat vind ik dan wel erg......mag ik een snoepje? Moest toch wel lachen hoor haha.

Geen opmerkingen: