woensdag 25 april 2007

Morgen opname

Hoi, Hijg hijg. Ik ben ziek...Al een paar dagen ging t steeds een beetje minder, met wat momenten dat ik me even toch heel goed voelde. Gister was ik al stuk zieker, maar zoals k tegen Twan zei...in de avonduren voel ik me nog goed, en zolang dat is, valt t nog mee. Nou vannacht werd t al slechter, suikers deden wat gek...ook paar hypos gehad de laatste dagen dus al met al puin. Vanavond rond een uur of 5 was ik echt op. Ik wilde naar boven, maar kwam nog niet de bank af:( Me moeder is een dagje weg, die moest even de schoonouders van Inge helpen met iets op de camping en de caravan ofzo. Dus ik heb Inge gebeld dat ik echt ziek was. Nou en toen kwamen de tranen, eigenlijk alleen omdat t niet gaat zoals ik wil enzo. En kan amper praten zo benauwd. Dus mijn lieve zus kwam meteen naar me toe, heeft me even in bad gedaan, me tas ingepakt voor morgen, mij in bed gelegd met me laptop op schoot. Voeding gemaakt. Dus ik ga nog heel even dit stukje afschrijven en als t lukt nog heel eventjes msnen en dan zo over een half uurtje slapen. Ben helemaal uitgeput. Morgenvroeg bel ik het zkh dat ik meteen wil komen. Hoop echt dat ze plek hebben. Ik ga zo even Hans proberen te bellen voor een umtskaart, zodat ik in het zkh internet heb. Dan zal ik het vanaf dan weer bijhouden. Als ik die kaart niet meteen kan krijgen zal Twan het wel even bijhouden. Groetjess

Geen opmerkingen: