vrijdag 3 maart 2006

Rot nieuws

Hallo... Eerst ff wat k deze week gedaan heb. Heb maandag met me mams, en inge en niels de grote optocht gekeken. Nou ja groot... voor hoensbroek is dat groot he. Was wel leuk maar zo koud!! dus we hebben de helft gekeken.... Heb me broer gezien, dus dat was t belangrijkste. Daarna naar huis en opwarmen, me voeten lagen dr zowat af joh. Nou de rest van de week beetje in bed gelegen en heel veel geslapen. Kuur deed toch niet zo goed ze werk als k gehoopt had. Niels is nog een dagje hier geweest... ook maar bij mij in bed geslapen steeds. Lieff he. Maar ja rest van de week niet veel bijzonders... Maar vandaag.... rotdag. Toen k maandag nar de optocht ging,, piepte me infuus... zat die naald verstopt. dus heb k m zelf open gespoten.... en toen deed die t dus weer. en k moes vandaag eigenlijk om 2 uur op controle, om te kijken of k mocht stoppen met de kuur. Maar vanmorgen om 10 uur begint die pomp te piepen... weer infuus verstopt. Dus maar t zkh bellen, kon meteen komen. Nou we hebben dus een uur of 4 lang geprobeerd om t open te krijgen,,,, moet je van dat spul dr in spuiten en dan een half uur of een uur wachten en weer proberen. hebben we dus 4 uur lang gedaan en toen maar besloten dat die kapot is. En nu word k binnen 6 weken geopereerd voor een nieuwe. maanda of dinsdag zullen ze wel bellen wanneer k dan moet komen. Maar ja k durf niettttt..... normaal duurt zo operatie een half uur ofzo... en de vorige keer bij mij egt urennnn.... en super veel bloed verloren... duss brrrrr. maar ja misschien nu niet... (ohh k heb zin in chunky munky ijs!) Maar ja... bah k baal er echt van.. achterlijke operaties... lig je daar weer in zo dom geel hempje.:S whahahah jaja waar je je al niet druk om maakt. Maar morgen ga k lekker met Inge en Niels en een vriendin van haar winkelen. Gezelligggg..... Nou k schrijf morgen wel weer een keertje. Doeiiii

Geen opmerkingen: