zondag 26 maart 2006

Moeeee

Haay....Gister ben k dus de hele avond bij Inge, Ted en Niels geweest. Was wel gezellig.... Was van8 om 1 uur thuis geloof ik. Vanmorgen om 11 uur wakker.... of 10 uur hahaha... met die klok een uur vooruit:P Ben nu bij Inge... even wat dingen regelen.... whahahaha ze doet heel moeilijk.. Ze wil allemaal mail adressen van me hebben van vrienden en mensen die ik aardig vind... maar ik mag verder niks weten... heel irritant maar ja:P Ooow maar k ga weer verder.... en moet naar de wc. Dikke kus

zo... ben weer thuis van Inge en Ted...Ohh Inge ging Niels eten geven... witlof aardappel en gehakt... zo prutje daarvan. En hij ging de hele tijd met ze mond vol van die kusjes geven... oh was echt heel lief.. en iedere keer als die Ted zag, keek die zo boos met ze mond. Heb geen foto's gemaakt, wel jammer. maar ja. Wilde net in bad, maar het warm water doet het weer eens niet.. dus ga zo maar lekker in bed tv kijken. Om half 9 komt bij hart in aktie een meisje met cf. Ga ik even kijken. Ben nu beetje chagrjinig.... weet niet waarom... ja een beetje... sommige mensen krijgen dingen te makkelijk in hun leven en daar kan k niet zo goed tegen. Maar ja, pech dan. Zo ik ga nu lekker naar bed. tv kijken... en dan na hart in aktie slapen. Ben kapot. Doei kus

Geen opmerkingen: