dinsdag 21 maart 2006

Theo Maassen

Hallo allemaal! Mensen, k heb zooooooo leuke avond gehad. Echt geweldig. Ben met me moeder en de schoonvader van Inge uit eten geweest… Heb k wat stokbrood….12 scampi’s met wat friet en sla en een vanille ijs met warme kersen gegeten. Haha ja de vreetbuien gaan gewoon door!! En daarna… naar THEO MAASSEN! Nou egt…. Vette aanrader. Ik heb me kapot gelachen… Kan nu wel alle grappen herhalen, maar dat is niet leuk. Dus ga er maar zelf heen of download m een keer als die al uit is… die show heet..: Tegen beter weten in! Ja ik wil wel grappen vertellen, maar dat is niet leuk… ow whahaha dat had ik al gezegd. Maar echt ik heb t zooooooo leuk gehad. Er zat een man naast me, nou echt, ik dacht die moet dalijk gereanimeerd worden, zo hard moest die lachen. Alleen zijn vrouw of wat t dan ook was, zei na iedere grap de clou van de grap. Ohhh echt heeel dom! En nu ben ik thuis. Ga ik nog even msnen…. En dan slapen. Morgen om 8 uur opstaan en om 11 uur in Utrecht in het zkh zijn. En dan t LAATSTE gesprek. En dan op de LIJST!!!!!! EINDELIJK!!!!! Ohhh op Qmusic op de radio zijn liefdes liedjes:: Lieffff he! Nou ik ga lekker verder mee zingen… nog even me joghurt opeten… ja ik eet alweer. En dan naar bed. Slaap lekker late mensjes die dit nu nog lezen… tis half 12. Doei doei dikke kus. OOOOOOOOW MENSEN GA NAAR THEO MAASSEN!!! (en neem mij mee)

Geen opmerkingen: