zaterdag 25 maart 2006

Winkelen!

Haay!! Ik heb gistermiddag lekker gewinkeld. Mensen die k ken hadden een nieuwe kledingzaak…. Ben k daar gaan winkelen. In België.. En nee Mars.. dat is niet ver voor mij. Bijna België hier he;) Maar ja zo leuk winkeltje. Gingen die mensen mij helemaal helpen met uitzoeken en passen enzo. Wel grappig, echt zoals je dat in films ziet. Heb uiteindelijk hele leuke cowboylaarzen,,, een zwarte spijkerbroek met van die scheuren erin, bruin vestje met bruin t-shirtje er bij waar met gouden letters opstaat: if you’re rich….i’m single! En nog een wit-grijs gestreept hempje met daarover zo vestje wat je zo moet knopen… weet ff niet meer hoe dat heet. En 2 setjes ondergoed… echt heel schattig. Haha. Dus heb goed me best gedaan! Daarna lekker naar huis, even rustig op bed liggen… ff makkelijk kleren aan en ’s avonds op Niels passen. Ging in t begin heel goed, maar toen die moest gaan slapen… HUILEN! Niet normaal. Nou uiteindelijk ben k maar met m door de kamer gaan wandelen, liedjes zingen… viel die op me schouder in slaap… ik blij….Heb k m maar op de bank gelegd naast me, kon k m blijven aaien…was bang dat die weer wakker werd dus. En iedere keer als k stopte met aaien en hele tijd zo melodietje neuriën werd die wakker. Dus heb een uur zo gezeten. En toen belde me moeder om te vragen hoe t ging, werd die wakker van de telefoon. Weer huilen maar toen dus echt heel erg. Is me moeder maar gekomen, want k had t zoooo benauwd van t lopen en hem dragen. Heeft me moeder met m gewandeld, en in slaap gekregen. Heb k nog met me moeder lekker op de bank tv gekeken tot Inge en Ted thuis kwamen. Die waren lekker bij de Griek gaan eten, dus die stonken uit hun mond. Wahahaha. Nou toen lekker met me moeder naar huis, waren we heel melig in de auto hahaha. Lekker thuis meteen naar bed. En vanmorgen om uh… 11 uur s uit bed. En net moest k snel aankleden, want k zou met me moeder naar me oma gaan… en Inge zou dan ook met Niels komen. Dus ik douchen aankleden enzow. Hebben ze t even veranderd…. Nu komt Inge me om 5 uur halen, dan samen naar me oma.. en dan de hele avond bij Inge, Ted, Homme en Niels op de bank hangen bij hun thuis. haha dus word een lange avond. Vanavond laaaaat thuis. Dus morgen schrijf k wel even hoe het was. Groetjesssss

Geen opmerkingen: