maandag 13 maart 2006

heel erg leuk spel gedaan

Hallo… het is nu 0:52…. En k heb net me msn uit gezet en dacht…. Ik ga nog even me dagboek schrijven. Dus… Gister heb k de hele dag beetje in me pyjama gelegen… niks doen. En toen belde Steven en Janou.. die kwamen bij ons eten. Dus ben ik me toch maar even gaan douchen en aankleden… geen id waarom. Maar ja anders zien die me ook alleen mr in me pyjama. Hahaha. Nou ff friet gegeten enzow. En ontplofte kaas soufflés. Altijd lekker. En toen ineens… Ze hadden een spel gekocht en dat moest minstens met 3 man gespeeld worden.. Hun Inge en Ted bellen…. Maar die wilde niet mee doen.. want Niels is nog ziek van de waterpokken, dus die wilde vroeg slapen. Dus toen heb k maar meegedaan. Wij naar hun thuis. En met ze 3e dat spel doen. Weet even niet meer hoe het heet. Maar mensen… als jullie een keer bij mij zijn… gaan we dat spel doen. Zoooooo grappig. Ik ga t even proberen uit te leggen. Je hebt een speelbord….en een dvd:P En die dvd moet je gedurende t spel opzetten. Zie je een klok die vanaf 50 minuten aftelt….spel duurt dus precies 50 minuten. En t moet heel eng zijn. Dus je speelt t in t donker met alleen kaarsjes aan. Nou je speelt dus alle 3 met een pion:P en op die dvd zie je aan t begin een grafmeester. Je moet dus binnen 50 minuten bij de put zijn….. en daar zitten briefjes in met daarop de angsten van de speler.. ben je bij de put….. met 6 sleutels… en pak je je eigen angst uit de put ben je winnaar. Gebeurd dat niet binnen die 50 minuten wint de grafmeester. Maar aan t begin van dat spel….kiest die grafmeester een uitverkoren… die die tijdens t spel helemaal afkraakt. Whahaha en iedere keer was of Steven of Janou de uitverkorenen. Whahahah K ben gewoon goed:P Nou en tijdens t spel schreeuwt die grafmeester soms STOP!!! Wie is aan de beurt… en dan moet je antwoorden met….. Ik. Mijn grafmeester. Whahahaha kun je je voorstellen. Zit je daar in t donker…. Tegen een tv te praten! Whahahaha HOE DOM! Maar je doet t toch op de een of andere manier.. En soms moet je dan t spel stoppen als die dat zegt en dan moet je iets doen. En soms moet je een kaartje pakken en daar staat dan op…. Op tijd….33.45 schreeuw je.. schrikt er iemand krijg je een sleutel. Whaha heb je ineens die tijd in beeld staan schreeuwd er ineens een of andere debiel naast je. Meestal was k die debiel.. want k had steeds zo kaartje. Maar echt mensen… dat is zooooooooo’n leuk spel. Ben dr helemaal gek op, ben alleen benieuwd hoe lang zoiets leuk is. Maar ja zien we dan wel weer. Whahah heel verhaal over een spel. Maar ja toen om 10 uur naar huis… belde Bas die was gaan skien in snowworld, dus die zat dicht bij mij in de buurt.. of die nog ff langs kon komen. Was om 11 uur hier ofzow… en om 12uur weg. Was gezellig. Maar ja daarna was ik dus kapot. Vanmorgen natuurlijk maar weer lang geslapen. En nu weer laat wakker. Gaat weer lekker zo. Haha. Maar ja ik ga nu slapen…. Morgen weet k nog niet wat ik ga doen… lang slapen vermoed ik zo:P Hahha. Oow nog een leuke link…. http://www.break.com/index/verycutebabies.html Egt heel erg schattig… je zult maar zo’n 4ling hebben zeg. Nou nu ga ik echt… het is nu 1 uur. Slaaplekker allemaal… doen jullie al maar toch.. dit is voor als mars een n8elijk avontuurtje heeft:P Slaap lekker lieve Mars

Geen opmerkingen: