maandag 20 maart 2006

VREETBUIEN!

Hallo!! Hier ben ik weer even… met een hele dikke volle buik… Mensen… k moet wat bekennen… k heb al 3 dagen achter elkaar afschuwelijk vreetbuien! En t stopt niet. Kijk he, ik eet iets…maar het lijkt wel… alsof t in me slokdarm verdwijnt en het dus niet in me maag komt… want 15 min nadat ik alles op heb, heb ik weer honger.. nou ja geen honger gevoel maar gewoon zin om iets te eten. Hahahha. Dat is toch raar. Gister had ik dit op: 2 loempia’s 1 rijfpannekoek, 1 pak melk, 1 broodje, 1 frikandel, 3 lions, 1 kitkat, en nootjes en water….Vandaag dit: 1 pak melk, 1 pak yoghurt, 1 groot bord spaghetti, 3 boterhammen, en nu een grote mok warme chocomelk. En ik kan er dus gewoon echt niet mee stoppen he. Terwijl iedere keer als k wat op heb doet die peg in me buik zoooo zeer… Maar ja, k kan niet stoppen. Heb hele tijd zin om iets te eten! Ow en net ging k even op de weegschaal staan. En 4 dagen geleden woog ik 40 kg… en nu…..41,5kg!!!!!!!! Dus het doet wel ze werk. Maar ja me buik is het niet gewend hoor. Maar daar wend die nu wel aan. Hahaha. Ff denken, ben vandaag sinds lange tijd weer eens gaan sporten. Ging wel redelijk…. Zo benauwd als een hond en echt heeel veel uitgehoest. Maar, t ging wel goed:p Vanavond is de finale van america’s next topmodel!!!! Ik weet al wie gaat winnen…want in America is t al dr op geweest, dus t staat al op internet. Maar ja… Mijn favoriet wint lekker! Oooow w8…. GTST begint…..ow nee alleen t voorstukje nog. Dus kan nog ff typen…. Waar was ik.. ow ja Naima wint mensen!!!! Jeeeeej! Mooi meisje is dat! Morgen ga k lekker de hele dag niks doen… en ’s avonds naar Theo Maassen!! Heb dr echt zin in. Nou nu heb ik wel genoeg onzin verteld. Ga nu GTST kijken! Nou… Purcy wil nu op msn…. En ik zit met me laptop aan de tafel van de gewone pc, dus ik moet opbokken zegt die. Hahaha Ik ga maar even gtst kijken en dan weer verder msnen! Doei doei kuss Miii

Geen opmerkingen: