zondag 12 maart 2006

SCHAAM ME DOOD!!!

Ohh mensen... Ik denk Dat Rita Verdonk me t land uit gaat zetten.... Ik deed net ff op internet zo inburgeringstest! En bij een 5,5 ben je net ingeburgerd...en k had een................................3,8! Ja mr waren ook domme vragen....wat mag je in je voortuin hebben....speelgoed van de kinderen....container en een fiets of container fiets en winkelwagentje...en ik zei dat laatste... mr je mag dus geen winkelwagentje in je tuin...aanstellers. Nou en nog een vraag was.....waarom steken we vuurwerk met oud en nieuw......om geesten weg te jagen, omdat chinezen t deden, of omdat t leuk is om feest te vieren...nou k had omdat t leuk is om feest te vieren.... weer fout..moest zijn...om die geesten weg te jagen! Wat een onzin...dat is t goeie antwoord vr van die bijgelovige mensen ja...maar als je een beetje met beide benen op de grond staat...doe je dat omdat dat gewoon leuk is!!!! whahahaha. Nou ja.. k ga me maar verder dood schamen... whahaha iedereen lacht me uit. Doeiiii

Geen opmerkingen: