maandag 27 maart 2006

OP DE LIJST!!!

Hallo.... hier ben ik weer even,,,, Utrecht heeft vanmiddag gebeld. En sta nu op die lijst. pfff.... hehe!!! YES!!!!!!!! Heb zo teller op me site gezet... op de voorpagina... kunne jullie precies zien hoeveel dagen ik er steeds opsta. Wel handig he. Ow ja,ben gister naar school geweest....whahaha half uur later ondertussen.... gtst zoo spannend.....maar ja ff over school. Ben ff daar geweest. Boeken ingeleverd en nu dus gestopt met school. Ging echt niet meer, schoot niet op met die 2 uurtjes les in de week. En ik zo vaak ziek. Dus stop dr lekker mee. Die bing uit gtst is net een aap. whahaha sorry die is nu in beeld. oooow ben nu weer aan t bellen met Inge. Ik stop maar voor vandaag... heb niks meer te vertellen. En heb t te druk met tv msn en bellen. tot morgen! kus

Geen opmerkingen: