donderdag 9 maart 2006

ff bijpraten

Ohhh…. K kreeg al telefoontjes… en smsjes…..hoe t met me was…want k had al een week niet geschreven. Dus hier ben ik dan weer. Ik heb niet geschreven, omdat ik me eigenlijk tot vandaag heel slecht voelde. Dus dan heeft t toch geen zin, om alleen maar neer te zetten… k voel me niet goed. Maar ja had t egt beetje bluhhh deze week. Benauwd…heel veel hoesten en egt vies slijm. Bah!! Maar even denken… k was weer aan t msnen haaha…. Dit word een kort verhaaltje, maar gaat weer lang duren om te schrijven.. met die msn verslaving van me. Vandaag weer naar Ted en Niels..donderdag he. Maar ja omdat k me de hele week niet goed voelde.. ben k pas om 12 uur gegaan en niet gaan sporten. Even bijkomen.Nou om 12 uur daarheen dus… en ohhh iets leuks… we zaten beetje op de bank… en Niels speelde op de grond en wat gillen enzo. En ineens trekt die zich op aan de box… en hij staat!!!!!!! Whahahaha…….Inge snel de camera pakken voor als die t nog een keer zou doen… nou nee hoor..camera aan..Niels zitten…camera uit…Niels staan. Hahahhaa. Maar ja was gezellig dagje weer eens. Moest dr ook ff uit. Heb de hele week in me bed gelegen….msnen en verder niks. Nou niet gaan sporten dus…lkkr vroeg naar huis. En toen kwam k thuis..stond de arts van Utrecht op de voicemail…Hij zei dit….Ja we zijn het er ECHT over eens dat je goedgekeurd bent, maar we komen er echt niet uit…wat we met je moeten.. 1 of 2 longen en hoe we dat gaan doen. Was toch moeilijker dan we dachten. Dus ze gaan weer verder met overleggen…maar ja ondertussen sta ik dus NIET op die lijst he….Verdomme! Zo:@ Moest even. Baal dr wel van, maar ja snap ook wel, dat ze het goed moeten uitzoeken. Uhm… ff denken of k nog iets te vertellen heb.. nou ja me porthacat is dus kapot, n kreeg gister een brief…. Moet de 7e op gesprek bij de anesthesist. En dan hoor ik wanneer ik geopereerd word voor een nieuwe…Ohhh maar ik zit ondertussen tv te kijken en te msnen dus ben hier nu dus al een half uur mee bezig.. Dus ik ga dit even online zetten en dan schrijf k morgen wel weer wat. Ooooow Heb uhm….zaterdag nog leuk met inge gewinkeld…2 broeken en een jasje… Of had ik dit al verteld… Whahha nee denk t niet he. Nou hele leuke kleren. Hhaha. Nou nu ga ik echt want het is heel druk op msn. En ik ben aan t sprayen dus doe weer alles tegelijk.Doei Doei kusss

Geen opmerkingen: