zaterdag 1 april 2006

Lang verhaal:S

Hallo allemaal….het is nu 1 uur snachts… en ik ben echt klaar wakker. Heb een hele melige msn-webcam avondje met esme gehad. En hele tijd liedjes van de disney film brother bear geluisterd met ze 2e. Was echt gezellig. Me moeder en Purcy slapen… en k zit hier nu in t donker op me kamer…. Muziekje aan.. vind ik zo lekker he… heel stil in huis.. alleen ik nog wakker. Heb net nog ff een boterham met kaas en een beker melk op. Eet buiten beginnen weer denk ik. Echt lekker. Maar even denken.. ja vandaag eigenlijk niks gedaan… Gister was t donderdag dus met Ted weer op Niels gepast… haha ik had me verslapen, was om 7 uur uit bed gegaan… naar de wc,,, tanden poetsen… en toen d8 ik.. oh nog even liggen ben nog zo moe. Stond om 8 uur Ted naast me bed… uh… opstaan hahahaha. Dus snel wat kleren aan en mee naar Ted. Was echt heel gezellig weer eens op Niels passen. Was al 2 weken niet geweest. Oh Niels ging me kusjes geven en naar me zwaaien. Hahaha lief he. Hadden we m in bad gezet.. trok die zich omhoog aan de badrand en dan ze mond zo naar mij toe. Ohhh zo leuk. Nou en ’s avonds moest k naar de fysio.. heb 3x 4 minuten gefietst.. nou k dacht dat ik omviel. Wat is dat zwaar he! Hahaha net of jullie dat ook vinden.. nou maar ik wel. Maar ja kwam echt van dat vies oud slijm uit… tijd voor een kuurtje!!!! Maar ja fysio heeft ook nog even naar me rug gekeken, zag er niet goed uit. Omdat k aan 1 kant geen long heb maar die ballon… en die natuurlijk kleiner is dan een long ben ik wat scheef gaan groeien. En nu heb k in me ruggengraat een S-bocht. Oh echt rot man… merk t wel met zitten dat ik scheef zit enzo. En t doet ook al een hele tijd echt zeer. Hele dag pijn in me rug en nek…maar ja… ze kon er eigenlijk niet veel meer aan doen. Ja moet nu wat oefeningen doen om een beetje recht te blijven zitten en echt op me houding letten. Pfff…. Dat ook nog. Maar ja nu zei ze da ik wel een keer een verwijzing kon vragen om s een goeie bureau stoel te laten maken. Want een gewone stoel ga je toch zo onderuit gezakt zitten en niet recht. Dus dat ga k maandag even doen. En uhm woensdag was k ff nr Maastricht in t zkh. Bij de chirurg,, afspraken maken om een nieuwe porthacat te plaatsen en die oude er natuurlijk uit te halen. Nou dat gaan we binnen nu en 2 weken doen als t goed is.. krijg deze komende week de brief wanneer k kan komen. En we hebben toch maar besloten om het helemaal onder narcose te doen… ook al is dat niet heel goed en gevaarlijker, maar ja de vorige keer is t zo moeilijk gegaan dat t niet ff zomaar kan. En k moet dan een dag of 5 blijven… maar ik doe daarna meteen een kuur… dus zal wel wat langere opnamen worden want die ACHTERLIJKE verzekeringen menen ineens dat we allemaal wel in t zkh kunnen blijven liggen! Echt zo idioot. Maar ja, tis zo. Ohhh me muziek is afgelopen!.. ff nieuw liedje opzetten…….mix2006….duurt maar een uur. Hahahaha. Nee maar ja die porthacat dan…. Ben benieuwd hoe dat gaat. Hoop dat t niet te moeilijk gaat. Pff tis nu kwart over 1. Ik ga maar eens naar bed denk ik…..Morgen ga ik uhm… Naar Inge en Niels.. Beetje op de bank hangen en k heb zin om brother bear te kijken… en zondag ga ik niks doen. Zondag he… niks doe dag… k heb dus altijd zondag. Hahaha dit slaat weer nergens op. Ik ga slapen….. Doei doei kus hahahaha tis nu 1 april zie ik net!!!! morgen allemaal domme grappen natuurlijk! NIET BIJ MIJ HOOR! nou truste.....

Geen opmerkingen: