zondag 30 april 2006

rolstoelen zijn gevaaaaarlijk!!!

Hallo….. K heb weer een paar dagen niet geschreven. Ik t begin dat ik die site had, schreef ik iedere dag en nu…. Erg he! Maar ja. Hier komt dan ff een verhaaltje:P Donderdag: Hoefde ik er lekker niet vroeg uit om bij Ted op Niels te passen, want Ted bracht Niels smorgens vroeg hierheen. Me moeder en ik passen deze keer op. Dus Niels werd lekker bij mij in bed gelegd… heeft die eerst nog even geprobeerd om me wakker te houden, maar ja k heb gewonnen. Hij heeft lekker nog tot 11 uur bij mij geslapen.(oh mooi liedje op de radio…. Weet niet hoe die heet) maar ja lekker belangrijk. Nou om 11 uur vond meneer t wel genoeg… en ging die echt HUP rechtop zitten… op me buik kloppen tot ik echt helemaal wakker was. Toen maar eens naar onder gegaan. Tijd voor zo lekker fruithapje. Hapje voor Niels…hapje voor Lisa. Hahaha. Gaat prima hoor:D Nou rest van de dag hebben we lekker in de zon gelegen..Niels speelde wat in de tuin…. Heeft de verschillen tussen een lange vinger en modder geproefd… hahaha hij zag dr uit. Maar wel schattig. Vrijdag: uhm… ow ja ben ik met me moeder, Purcy, Inge en Niels en Steven en Janou even in Heerlen wat gaan eten smiddags. Was heel gezellig. Oww en Rianne was jarig… 19 alweer:: Na t eten ben ik even met me moeder en Purcy en Niels door Heerlen gelopen. Nou ja ik gerold… Purcy mij duwen en Niels bij me op schoot. Haha hij vond t wel leuk. Ooooooooh dr was nog wat gebeurd. Mensen ik had wel dood kunnen zijn……met dank aan mijn lieftallige broer Steven! We stonden in de parkeergarage en hij ging me rolstoel ff uit de auto halen… maar aan de achterkant van die stoel zitten van die kiepwieltjes… als je dan zelf rolt..en je gaat een stoepje op dat je niet achterover valt ofzow… maar die kun je inklappen en UITKLAPPEN STEVEN!!! Nou en hij was die vergeten uit te klappen. Dus k ga dr in zitten… en zoals altijd moest die natuurlijk ff achterlijk doen met mij in die stoel… gaat die achter me staan en trekt zo aan die stoel… om me zo op me kiepwieltjes te zetten…..zo achterover….. was die die vergeten uit te klappen. BAM lag ik daar in die parkeergarage op me rug. Ik schrok me echt rot hoor. En die mensen om ons heen… maar ik had zooooooo de slappe lach he. Hahahaha maar al die mensen schrokken zich helemaal rot. Hahaha k moet dr nu weer om lachen. Maar ja….. dat was me bijna dood ervaring. Hahaha lol. Maar ja, we hadden in de stad nog leuke schoenen gezien, maar ik had geen zin om te passen, dus ga misschien komende week nog even kijken met Inge. Die heeft ook vakantie dus. En gister was koninginnedag he. Nou k heb dr niks mee gedaan hoor. Lekker thuis gebleven, Inge kwam even met Niels langs. Maar die bleven maar heel even. Dus ben lekker lang in bad gegaan. Meer heb ik gister niet gedaan. En uhm vandaag… tis nu al 3 uur smiddags. Maar lig nog in bed. Maar heb nu al 3 dagen hele hoge suikers…. Dus zit hele tijd insuline bij te spuiten als k te hoog zit en weer siroop te drinken als k te laag zit. Dus gaat weer lekker hier. Heb wel iets andere voeding erbij. Met iets meer calorieën. Hopen dat ik nu wat dikker word. Nou ik ga nu maar eens naar onder…. Want Sander is hier en die breekt volgens mij de voel af hahaha. Die moet ergens een nieuwe lamp zetten ofzow…. Nou morgen schrijf k wel weer:P over hoe lui ik vandaag was. Echt ik ga me vandaag niet aankleden, blijf hele dag in bed:P in me pjama. Dus word leuk verhaal morgen. Doei Doei kus whahahah me moeder komt lachend naar boven gerend.... sander moest die lamp vervangen..... en me moeder zo, kijk eens in dat vogelnestje of dr eitjes in liggen.... dus hij doet die open en kijkt... vliegt dr zo vogel in ze gezicht. hij sprong een meter hoog. hahahahahahahahhaa. ja klinkt dom, moet je bij zijn:P maar ja nu hoef k ook niet meer naar onder. Blijf lekker in me bed:P tot morgen

Geen opmerkingen: