maandag 24 april 2006

week niet geschreven:$

Hallo….. Pfff weer precies een week geleden at k geschreven heb hier. Ohhh dit word weer niks…. Weer een half uur verder. Was ff ondertussen Paul de Leeuw kijken. Maar ja zal nu even schrijven. Maandagnacht is me oma dus overleden… dus me moeder was de hele dag weg… allemaal dingen regelen met de familie enzo. Ik heb dus beetje in bed gelegen niks doen. Dinsdag…. Moest ik ff op controle in t zkh en een nieuwe pacnaald. Controle was wel goed… nou ja gewoon ff met die cf verpleegkundige gepraat. Woensdag…. Heb k veel geslapen. Was echt moe. En benauwd. Donderdag… vroeg uit bed, naar Ted en Niels….Smorgens Niels in bad gedaan… en boodschappen. Smiddags lekker met Niels geslapen. En ineens ging de telefoon…. Eddy en Claudia… vrienden van Inge en Ted… Claudia is ook 1x in de week oppas van Niels….. hebben een dochtertje Lynn!!! Gefeliciteerd. We zijn meteen even smiddags gaan kijken. Mooi klein meisje. Zooo lief. Lag lekker te slapen. Savonds lekker vroeg naar huis. Vrijdag… was de crematie van oma… Op zich ging t wel goed….. maar ze hadden alleen 2 liedjes wat ook bij me paps gedraaid werd op de crematie.. 1ste liedje hoefde k nog niet te huilen… 2e liedje ook niet… alleen die werd gedraaid toen iedereen die zal uit moest lopen… en t liedje was te kort voor al die mensen dus dat liedje moest nog een keer. En toen moesten Inge en k allebei egt erg huilen. Maar ja, jammer dan he. Na die dienst nog zo koffietafel. Beetje gepraat enzow en toen snel naar huis. Want Sander Steven en Janou en purcy en me moeder gingen op scouting wknd. Dus ik was t hele wknd alleen thuis. Lekker:: En vandaag is t alweer maandag. Ben vanmorgen even in het zkh geweest. Op controle en einde van de kuur, dus ff naald eruit halen enzow. En even een afspraak gemaakt met een diëtiste, want k krijg 2 ltr voeding per 24uur, maar val nog af. Woog 46kg en nu nog maar 40. Dus gaat niet zo goed he. Maar ja daarna lekker snel naar huis, want het was warm weer…. En zon… niet normaal. Dus ff bij de Jumbo waterijsjes gehaald… toen naar huis… bikini aan hahaha jaja! En in de zon gaan liggen. Echt heeeel erg lekker was dat. Nikkie is ook nog even geweest. Dus was een drukke dag.

!!!!!!!En vanmiddag las ik me gastenboek eens…… en wat zag ik daar. een berichtje van een mevrouw van de CosmoGirl.. of k een interview wil doen. Whaaaaaaaaaaaaaaa! Spannend… maar ja heb ze gemaild… dat ze me morgen even moeten bellen. En dan even afspraak maken he. Echt wel leuk. Nou morgen ga ik uhm… niks doen hahaha. Maar misschien dat k morgen toch wat schrijf. Doei Doei…. Pffff een week niet geschreven en maar zo weinig te vertellen… saai leven heb k he! Groetjessss

Geen opmerkingen: