vrijdag 7 april 2006

Vooronderzoeken??????????????

Hallo…. Nou echt wat een dag! Heb k weer…. Ik moet vandaag dus voor die vooronderzoeken voor die OK van maandag naar Maastricht. Van 11 tot 5 zou dat duren. Dus ik thuis al denken.. wat zouden ze dan van 11 tot 5 moeten onderzoeken. Zo’n grote operatie is dat toch niet. Nou ja toch maar daarheen he. Kom ik daar… word ik eerst van de ene wachtruimte naar de andere gebracht…. Zit ik daar in zo bejaarden recreatie ruimte te wachten… Kom de cf verpleegkundige aanlopen…. Om half 12 he.. dus ik was natuurlijk al wat geïrriteerd… jaja ik vroeg uit bed en dan mensen te laat kan niet samen. Zeg ze; ja Lisa…. Ik las dat je voor wat vooronderzoeken voor maandag komt, maar wat zijn dat eigenlijk voor dingen dan. Uhm ja geen id….!!! hahaha. Nou wij maar even met haar mee lopen naar haar kamertje… Ging ze dan maar eens mensen bellen om te vragen wat ik dan eigenlijk moest komen doen… Nou chirurg bellen…anesthesist bellen…..artsen bellen….longafdeling bellen… nou je raad t al. Niemand wist wat ik moest en waarom en hoe of wat. Nou om half 2 hadden we dan de chirurg te pakken die mij maandag gaat opereren. En om een lang lang lang verhaal kort te maken… ik hoefde uiteindelijk alleen maar een echo van 2 bloedvaten in me hals en een longfoto. En die hadden zelfs ook wel maandagochtend nog gemogen. Maar ja wilde niet helemaal voor niks daarheen gekomen zijn he. En ik zou dus zondagavond om 8 uur opgenomen worden… haha hoeft lekker niet van die chirurg. Mag ook maandag ochtend om 11 uur komen…. Krijg k nog ff een gesprek met de anesthesist en dan ben ik wel pas aan t eind van t OK programma van die dag aan de beurt. Dus ik moet vanaf 6 uur smorgens nuchter zijn en ben dan eens om 4 uur ofzo pas aan de beurt. Maar ja… moet dan maar he. Ohh en k was vorige week dus bij een andere chirurg voor dat gesprek omdat die operaties bij mij altijd moeilijk gaan en om te zeggen dat ik die pac in me zij wil hebben en niet zo boven je tiet… ziet ook niet zo mooi uit he haha. Nou had die vrouw helemaal niet opgeschreven he. Komt dus net die chirurg wat me maandag opereert…. En die zegt.. ja zetten we die pac mooi daar…. ja hoor boven me tiet. Nou heb maar ff meteen gezegd dat ik dat niet wil en gewoon mooi in me zij onder die andere pac van die neplong:P Dus gelukkig kon ik dat nog ff zeggen. Maar ja ze zou er wat moois van maken zei ze hahaa. Hopen we dan maar. En heb ook maar gezegd dat ik meteen een kuur wil…… en toen bedachten ze … nou als je dan nu blijft beginnen we met een kuur en dan heb je maandag al wat medicijnen gehad… kan je wat beter die OK in… hahaha dat wilde k natuurlijk niet. Die 2 dagen heb k dan ook niks aan hoor.. nou en dat was me arts wel met me eens:P Dus ben nu lekker thuis. En ga maandag ochtend om 10 uur daarheen. Wel allemaal aan me denken he, want ik vind t eng hoor.. pfffff. Ohhhh en Denise…. Ik heb je niet gezien! Echt jammer… ik heb nog gekeken bij de poli, maar kon je niet vinden. Denk dat je net bij Charlotte binnen zat. OOOOOOOOh nog 1 ding.. ik moest dus heel lang wachten tot ze wisten wat ik nou vandaag eigenlijk kwam doen he. En al die tijd zat ik beetje met die cf verpleegkundige in haar kamertje beetje te kletsen enzo. En ineens zegt ze… ja k heb hier wat nieuws. Vragenlijst over kwaliteit van leven… en of ik die samen met haa wilde invullen, kon ze veen zien hoe dat ging. Nou ja zo aardig als k dan ben.. haha grapje…. Heb dat maar even gedaan. Hahaha en na die vragen kon je dan zien waar aan gewerkt moest worden… nou conditie… 4 % slecht dus…. En nog paar serieuze dingen over hoe je je voelt of je weinig of veel kunt.. nou bij mij allemaal weinig score.. en toen de punten van of je tevreden bent met je uiterlijk.. hahah 100% bij mij. En of je opgewekt bent… 100% hahahaha ik lag echt in een deuk. Dus ik zit wel goed in me vel denk ik dan he.. hahaha nu nog een nieuwe long en k scoor met alles 100%… ooow moet eig ff naar de wc.. sorry… schrijf zo verder:P Zo ben ik weer.. opluchting. Maar ja waar was ik… ow ja ben dus wel tevreden met mezelf hahahha… lekker arrogant dan!Nu ga ik lekker scary movie 2 kijken… me helemaal kapot lachen in me eentje hier. En dan morgen en zondag lekker niks doen… in me pjama lopen en veel in bad zitten.. En dan maandag OK!! Man echt ik schijt 10 kleuren.. maar ja ik ben een bikkel:P Nu ga ik echt die film begint. En ik wil lachen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik schrijf zondag avond nog even een stukje. Doei Doei kus

Geen opmerkingen: