woensdag 5 april 2006

Nieuwe pac....maandag

Hallo….. EINDELIJK IK WEER WANNEER IK VOOR EEN NIEUWE PAC MAG! Werd tijd want ik ben echt uitgeput, moet echt een kuur. Ik moet vrijdag om 11 uur smorgens in t zkh zijn in Maastricht. Dan heb k tot 5 uur vooronderzoeken. Ik had begrepen dat dat niet hoefde, maar ja het zal ook een keer gaan zoals k gedacht had he. Dus k heb geen idee wat ik dan moet doen hoor. Nou dan kan ik om 5 uur weer naar huis. En dan moet ik zondag avond weer terug om 8 uur. Dan word ik opgenomen op a3 voor de mensen die op bezoek willen komen. Haha. En dan maandag word ik geopereerd. Werd tijd… want k moet egt een kuur.. me suikers zijn boven de 20! K hoest egt dag en nacht. En benauwd…. Dus tijd voor een kuur. En ik val ook af… dus KUURTJE!!!!! Verder heb ik niet veel te vertellen. Lig nu echt een beetje in me bed te wachten tot t zondag is geloof ik. Val ook de hele tijd weer in slaap door die hoge suikers dus. Uhm even denken of ik echt niks leuks heb………nou ik heb nagedacht hahahha en ik heb niks leuks. Ik ga morgen wel proberen om even nar Ted en Niels te gaan, maar dan niet al heel vroeg maar smiddags pas. En dan gewoon 2 uurtjes ofzo. Nou ik laat het hierbij, is toch maar een saai stukje zo. Ik schrijf zondag middag nog iets en dan ga k naar t zkh. EINDELIJK! Groetjes dikke kus van mij

Geen opmerkingen: