maandag 17 april 2006

Oma:(

Hallo….. Ja…. Even denken…. Heb niet zo goed nieuws.. me oma is vannacht overleden. Ze had deze week een hartaanval gehad… gister leek t beter met haar te gaan, maar is toch vannacht overleden. Ik vind het wel erg, maar ja. Ze was wel 85…. En dan kan k het beter hebben, dan iemand die nog heel jong is. Dus ik ben niet heeel verdrietig ofzo. Niet bot bedoeld hoor. Maar ja, ze heeft een lang leven gehad……..Ze is nu bij mijn papa…..Bij de sterretjes zeggen ze dan tegen Niels…….vind ik lief klinken.
Verder heb ik niet veel te vertellen. Vandaag 2e paasdag. Hebben met ze alle net hier gegeten. Ga nu even naar bed.. ben ontzettend moe en benauwd. Me moeder moest vann8 naar het ziekenhuis, dus ik heb daarna niet meer geslapen. Voel me nu echt helemaal brak. Dus lekker naar bed. Ik laat t hierbij voor vandaag. Heb toch niks te vertellen verder. Moet woensdag op controle, schrijf daarna wel weer even. Doei

Geen opmerkingen: