zaterdag 25 februari 2006

Kinderoptocht

Haay…Wat een dag zeg. Vanmorgen werd ik even wakker, uur of 5, mr heb ff me pomp uitgezet…..kap af… ja mensen jullie horen t goed hahahha heb tot 5 uur aan die kap gelegen, vanaf 12 uur ongeveer. Gaat steeds beter. Maar ja… om 12 uur werd k wkkr gebeld. Hahaha… tot die tijd als een blok geslapen. Terwijl Purcy al door t huis rende. Maar ja, we moesten om 1 uur bij me oma zijn, want we gingen met Inge en Niels en me tante en haar kleindochter nr de kinderoptocht kijken. Dus hup die 2 kleine kindjes in de kinderwagen.. Niels had een heeel lief pakje aan.. staat foto in t fotoboek. En toen begon t gezuer.. me pomp op alarm… zat me naald dicht. En ik bang he.. meteen zkh bellen.. ja moest m dan doorspuiten met heparine.. k dat doen… zat t helemaal dicht. Mr ja heb k ff doorgeduwd.. en ik werd dr helemaal slecht van, wazig, duizelig, kon ff niks zien… en toen PLOP…denk dat die open schoot. Dus toen deed die t weer. Niet van harte, mr hij loopt nog. Had echt geluk, anders moest k nr de ehbo om te kijken of ze t daar open kregen.. Ik zag t ergste al weer voor me.. dat ze t nietopen kregen en k naar de ok moest vr een nieuwe porthacat! Maar gelukkig hoefde dat allemaal niet.Nou toen lekker met ze alle naar de optocht… whahahha zie net dat k vergeten ben om te zegge dat me mams natuurlijk ook mee ging he. Hebben ff optocht gekeken. En toen naar me oma, soep eten en nonnevotte whahaha Marcia wist niet wat dat was!:P En daarna naar huis… en lekker niks meer doen. Beetje tv kijken enzo. En nu lig ik op de bank dit te type…. Heb nog paar nieuwe foto’s op me site van niels en van mij:S Maar me fotoboek is nu vol, dus ga morgen weer een nieuwe maken.. die komt er dan bij. Jajaja fotogeniek he:P En daar komen paar leuke foto’s van mij in… zijn op fokkamp gemaakt dr een fotograaf… En Hans heeft me die allemaal ff gestuurd. Dankjewel hansje-pansje-kevertje!!!!! Nou k ga nu lekker slapen…. Keer vroeg… 11 uur. Truste.. Knuff

Geen opmerkingen: