dinsdag 7 februari 2006

mijn mama over een half uur jarig... tis nu 23:29

Hallo… Vandaag dus naar Utrecht! Voor die scan dus. Hoefde er pas om 3 uur te zijn.. dus hoefde lekker pas om 12 uur weg. Nou waren dus iets voor 3 uur daar…. wij wachten in die wachtkamer….beetje melig doen met ze 2e….en t duurde lang… was om half 4 aan de beurt. Nou… komt zo jongen me halen…. Leuk jonge btw:P hahaha. En k loop zo mee, en me moeder zegt dus nog… Lisa… als t prikken niet lukt… dan hoor ik t wel… k moest nuchter zijn omdat k van dat contrastvloeistof ingespoten zou krijgen bij die scan dus.. En toen me moeder dat dus zei.. keek die jonge heel raar. En zegt… huh… prikken… je hoeft dat spul niet hoor. Ohhh en k hoefde dus ook niet nuchter te zijn. Fijn…. Hypo’s voor niks haha Maar ja, toen maar voor die scan… duurde nog geen 10 min he! Zit je dan 2,5 uur voor in de auto. Maar ja.. zegt die jongen ineens… waar kom je vandaan… ja Limburg.. begon die te lachen! Whahaha. Maar ja. Geen id waarom. Mr ja kwam er wel grappig uit. Nou dus die vraagt… moet je nog meer onderzoeken.. uh nee… ben alleen voor dit hierheen moeten komen. Maar ja ik zei er dus maar meteen even bij… ja volgende week moet k bloedprikken en dan nog een keer voor de uitslagen terug komen en dan kan k op de lijst. Nou dat vond die dus belachelijk, dat apart terug komen voor t bloed. Dus hij bellen met de cf poli. Nou kwam die terug, Lisa je mag nu ook voor t bloedprikken! Yess!!! Scheelt 1 x op en neer rijden he. Dus nu hoef k nog maar 1 x terug,, voor de uitslagen en t laatste gesprek en dan als t goed is eindelijk op die lijst. Hadden we ff mooi geregeld:P Nou en toen dus naar huis… file!!!!!!!!!! Ging k met me moeder mr dom doen in de auto… file flirten he mam;) en dit proberen op te zeggen… als snip niet snapt wat snap snapt… en snap niet snapt wat snip snapt…..snapt snip niet wat snap snap… en snap snapt niet wat snip snapt… whahah geloof k zegt me moeder. Whahaha we hebben nu weer over dit stukje zitten lachen en weten niet of t nu goed is of niet. Whahaha. Nou en toen lekker thuis ff douchen enzow. En me moeder is vanaaf weggeweest. Heb k ff met Purcy net een stoel en dr slaapkamer versierd met slingers… want ze is morgen JARIGGGG. Ze is nu net thuis en heeft t nog niet gezien…. Ff wachten wat ze dr van vind… kan k meteen ff schrijven wat ze ervan vond…………………haha k hoor een OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH wat leuk en een wat een verwennerij whahaha en nu … heey heb jij de telefoon… moet wel weten als iemand om 12 uur belt. Whahahahahaa. Egt weer wat voor haar he! En nu komt ze ff kletsen………………………………………ben k weer. Hahaa Leuk. Nou morgen dus verjaardag van me mams en nog beetje van Steven, want die heb k nog niet gezien voor ze verjaardag dus. Nou tot donderdag denk k. Kusss

Geen opmerkingen: