maandag 13 februari 2006

K*t cf hoor!!!!!:(

Hallo..... Cf is kut!!! zo dat moest even. Vandaag is Hugo van fok 4 overleden... Dat is dus in 3 weken tijd 3 cfers. En ook al kende ik ze niet heel goed........T hakt dr wel ff goed in hr. Bah!!!!.....................................Maar ja.. beetje rare overgang zo, mr ff over morgen.. Moet morgen dus weer opnieuw naar Utrecht, die scan opnieuw doen. Moet om half 11 daar zijn, dus vroeg weg. En heb vandaag Maastricht gebeld, toch maar een kuur. Heb echt geen zin, mr t weekend was echt verschrikkelijk. Alleen in de avond voel k me heel eventjes wat beter. Maar de rest van de dag......als k ff beweeg in me stoel..benauwd, hartkloppingen en hoest me helemaal gek. Dus ga toch maar. Maar ja...of k word morgenavond opgenomen of woensdag. Er is nu even geen plaats. En omdat k sn8s aan die kapbeademing slaap, willen ze me op een respi-care. Is een afd, en dan kan je niet alleen liggen, maar op zaal. Met allemaal oudere mensen die bijna dag en nacht aan zo kap liggen. Maar dat wil ik echt niet, strenge bezoektijden, geen telefoon, geen internet, geen wc, geen badkamer! denk maar niet dat ik op zo po ga zitten hr!! of 3 dagen niet douchen. Baaaaah! Ik haat dit! maar ik weet dat Esme en Simone wel met die kap op de gewone afdeling mochten slapen, dus t kan wel! dus ik ga daar f stampei maken hoor! Ik wil gewoon, nr de gewone longafd en een 1perskamer!! jajja k heb wensen, mr tis wel zo. Anders kan ook niet uitrusten en heeft die kuur ook geen zin! DUSS!!!Ow ja, k ga dan als t goed is ook niet nr de kinderafdeling mr volwassen. Nou ja we zien t allemaal wel denk k dan:P Uhm... vanmiddag was Nikkie ff hier. Ze ging me een hanenkam maken. en Heeeel zwart dik opgemaakt. Whahahah Egt fout,maar we hadden wel lol. Nu ga ik ff douchen, heb vies haar van de gel, wax en haarlak!. haha. En daarna msnen en beetje me tas al in pakken vr t geval k egt morgenaaf al kan komen. Dus.... k laat nog wel wat weten, als k in t zkh kom......dan houd me zus t wel ff bij in me gastenboek......Groetjess....Mii..En iedereen die Hugo kende,.,,,heel veel stertke!!!!

Geen opmerkingen: