vrijdag 17 februari 2006

Van driewielers naar rollators.....

Haay!! Een nieuw recOrd hoor!! Woensdag t zkh in voor een kuur… en vrijdagmiddag weer thuis. Maar ja, me eerste keer volwassenafd. Hahah ja mensen, zelfs IK word volwasse..nou ja op papier dan(A)Mr ja k was woensdag om 2 uur daar en toen moest k iets doen wat k al jaren niet gedaan heb.,,,,, een opname gesprek hahaha egt grappig. Allemaal rare vragen, mr ja op de kinderafd wisten ze dat gewoon allemaal he. Maar ja dat ff gedaan en toen kon k nr me kamer.. lkkr 1 pers.kamer dus:P Heb eigenlijk beetje 2 dagen in me bed gelegen en tv gekeken en beetje rond gelopen met de fysio hahaa meer niet. Verpleging was wel heel aardig enzow.. alleen ze moeten nog even weten dat ik niet om 7 uur wkkr ben hahahaa. Werd om 7 uur lkkr bruut wkkr gemaakt. Gordijnen open, felle lampen aan OPSTAAN!!! NEEEEEE! Mr… verder waren ze wel aardig, mr ja B2 kon me niet missen hahaha He;P Kwamen ze me ff opzoeke:P kan natuurlijk niet helemaal zonder kinderafd he;) Mr… k d8 ohh lkkr niet meer die driewielers dr de gang…. Geen gillende kinderen…. Nee krijg je rollators en hoestende oude mensen whahahaa. Mr ja.. vanmiddag kon ik dus nr huis met kuur….dus was een hele korte opnamen. Voel me nog net zo kut als dat k in t zkh ging mr ja ben ook pas 2 dagen bezig met die kuur he. Dus hopen dat die snel wat doet. Woensdag op controle, dus dan zien we wel. Ow ja ze hebben ook f nr die kapbeademing gekeken of k dr mee door moet gaan en ja hr… t moet. En k moet meer gaan sprayen… pffff vind 3 x al veel… maken ze dr ff 6 van! Maar nu ga k ff douchen en ff slapen.. ben dus al vanaf 7 uur wkkr hahaha. Doei doei knuf miii

Geen opmerkingen: