vrijdag 10 februari 2006

Tjah.....

Hallo, k denk dat dit een lang verhaal word. Hiii. Nou woensdag was me moeder dus jarig, maar ze moest wel werken. Purcy kwam middags ziek thuis,.. dus heb met hem beetje op de bank gehangen… tv kijken en playstationen.. kan dr niks van. avonds feest dan… maar echt zo ouwe mensen feest he. Kringzitten…taart eten.. koffie drinken. Haha. Maar ja gelukkig zijn me broers en zus wel altijd gezellig. Dus hebben maar ons eigen feestje beetje gehouden. Beetje met Niels gespeeld… oh die was echt leuk. Ging bijna kruipen, en dan steeds met ze armen in de lucht..echt schattig. Nou vanaf gister kan die dus echt kruipen!!!! Nou ja rest van de aaf was wel gezellig hoor. Gister zou ik dus eigenlijk met Ted weer op Niels passen, maar Ted moest weg, dus heb k met me moeder samen op Niels gepast. Kwam wel mooi uit, hoefde k een keer niet om 8 uur ofzow bij Ted te zijn… maar Ted hier, om Niels bij mij in bed te leggen hahhaa. Hebben we nog tot 12 uur geslapen. Toen hebben we m maar s in bad gedaan.. en ik dacht dus echt dat baby’s niet in bad konden poepen… haha nou wel dus he! Baah! Moest k m toen uit bad halen… wat heb k toch een hekel aan babypoep. Sorry moest ff:P Maar ja…nou ja hele dag met Niels…fruithapjes…flesjes…..spelen…..slapen. Leuk leuk leuk hoor. Me moeder had nog wat bezoek voor dr verjaardag, dus heb k Niels maar in bed gelegd. En ik legde m neer…en meteen hup hoofdje plat en hij sliep. Misschien word die beetje moe van ons…. We geven m echt van hand nr hand.. net een pop. Op die verjaardag ook. Maar ja hij blijft de hele tijd lachen enzo. Dus ja:P Maar ja eind van de dag, Niels naar huis. Wij even eten en toen mr weer msnen he. Vandaag moest ik eigenlijk op controle…dus ik aankleden enzo… ben k helemaal klaar….heb ik me een week verkeken.. lkkr dan! Weer in bed:P En nu komt t………………..gaat een uur later de telefoon… Hallooo… met die en die van Utrecht. Ik denk Yes… k mag vr dat gesprek komen! Nou mooi niet he! Moet die scan opnieuw.. want het moest toch met contrastvloeistof!!!!!!!!!!!!!!! En ik vroeg t nog zo he dinsdag.. Nee hoeft echt niet! Maar ja, nu moet ik dinsdag dus weer opnieuw he. Weer 2,5uur rijden voor 10min op zo tafel liggen! Man ben echt zoo pissig he! Maar ja, wij doen dat dan maar weer he! Pfffffff!! BOOS BOOS BOOS!!!!!!! Lig nu nog in bed… ben zo benauwd..bah! Dus ga niks doen vandaag. Moet eigenlijk een kuur denk ik, maar ja dat roep ik al een week, maar heb echt geen zin! Dus we wachten nog maar even(A) Zo dit was t wel weer ff voor vandaag. Oww ja.. Esme is gewoon ff 2 weken met dr fam naar curaƧao! LEKKER!!! Nou dit was t egt. Kusss

Geen opmerkingen: