zaterdag 11 februari 2006

Ziekjes:(:(

Hoi! Pfff….wat een 2 dagen zeg. Het is nu 11 uur savonds. Gister heb k de hele dag in bed gelegen. Voelde me niet zo lekker. Benauwd, hoesten, maar vooral MOE! Dus hele dag in bed gelegen…geslapen, beetje msnen. En ineens om 10 uur savonds gaat de telefoon! Nikkie…..Of k naar het afscheidsfeestje van dr zus kwam, want die gaat voor 7 maanden naar Australie. Dus k maar uit bed….aankleden. En toen kwam Nikkie me even ophalen. Lief he. Ben ik tot 12 uur gezellig daar geweest. En ondanks dat k me zo belabberd voelde, zei iedereen dat ik dr goed uitzag. Whahah moest k even erbij zeggen hoor. Nou was echt heel gezellig daar. Om 12 uur dus naar huis. Vanmorgen toen k wakker werd..viel t wel mee, maar een uur later..En rennen voor zover dat ging dan,,naar de wc en overgeven niet normaal meer. Nou dat is nog ongeveer een keer of 5-6 gebeurd. Pfff… En voel me al de hele dag ellendig. Als ik even uit bed ga, meteen hartkloppingen….zweten….benauwd..hoesten. Dus ik ga maandag maar voor een kuurtje……. Denk ik. Haha. Nee serieus, denk dat ik maar even moet bellen. Alleen.. ka ga alleen maar als k zeker weet dat ik dinsdag wel naar Utrecht mag voor die scan. Want die vind ik wel heeel belangrijk. Want wil nu toch wel s alles rond hebben en dan echt op die lijst kunnen. Maar ja, k laat t hierbij, want begin alweer duizelig te worden van t zitten enzo. Dus ga maar me kap opdoen en dan slapen. Ow.. eerst nog beetje cup-a-soup proberen te eten… word beetje gammel van dat liggen. En dan kap op en slapen. Tot morgenaaf denk ik nog wel. Doei Doei

Geen opmerkingen: