dinsdag 1 januari 2008

Weer thuis van Twan, Purcy jarig!!

Allereerst, Gelukkig nieuwjaar allemaal nog natuurlijk. En mijn lieve broertje is vandaag 16 geworden. Gefeliciteerd brotha:P Zaterdag vieren we zijn verjaardag. Gezellig. Maar ik ben vandaag dus ook weer terug gekomen van Twan. 9 dagen bij hem geweest en ik vond het zo gezellig. Echt leuke dagen gehad. Kerst en oud en nieuw bij hem gevierd. Lekker op 1ste kerstdag met de fam. van Twan kerst gevierd. Kwamen als vroeg een oom en tante en neef en nicht van Twan. Eerst gewoon wat gekletst, spellen gedaan en tegen de avond lekker gaan eten. Christien had allemaal lekkere dingen gemaakt. 5 gangen ofzo. Jammie. We zaten helemaal vol. Na het eten nog een tijd gezellig gekletst enzo en dan maar eens naar bed. Was al laat. Nieuwjaar was ook heel erg gezellig. Hebben we met een groepje vrienden van Twan gevierd. Zo niet veel over te vertellen, gewoon gezellig, kletsen, bier (voor de jongens dan) haha en vuurwerk. Gezellig. Na twaalf uur gingen de jongens wel allemaal uit, en waren Twan en ik lekker alleen. Hebben we nog even ’t concert van Robbie Williams gekeken. Was op tv dus. Nog even op Peter en Christien gewacht en toen toch maar eens naar bed. Was laat zat:P Volgende dag moest ik ook weer naar huis. En daar ben ik nu dus weer. Hihi. Hoop dat we elkaar snel weer zien. O ja, we zijn romantisch geweest haha, met kaarsjes aan in bad geweest, alleen daarna is t minder romantisch. Moesten we overal kaarsenvet afkrabben. Hahaha. Maar was wel lief:$

Geen opmerkingen: