woensdag 2 januari 2008

Drukke dag, maar wel gezellig

Ik ben helemaal kapot. Maar heb wel een leuke gezellig dag gehad. Vandaag ben ik met Lindsey en Shirley even naar de mac geweest. Even een mc-chicken eten. Soms heb je die nodig he. Haha. En even bijgekletst. Was ook weer nodig. Daarna hebben ze mij bij Inge afgezet. Hebben ze nog even een kopje thee mee gedronken enzo. En daarna gingen ze weer naar huis. Ik ben tot een uur of 6 bij Inge gebleven. Beetje op de bank gehangen, met Niels en Sara gespeeld, was het eigenlijk wel denk ik. Steven belde nog, of ik bij hem kwam eten met mam, dus dat hebben we gedaan. Mam en Purcy hebben mij bij Inge opgehaald. En toen dus bij Steven en Janou lasagne eten. Was heel lekker. Ik vind eten uit de oven sowieso heel erg lekker. Na het eten hebben we nog een paar potjes rummicub gedaan. Hahaha, dat is verslavend. En ja!!! Ik heb gewonnen! Whoehoehoe, kan ook niet anders. O ja, had ook nog een leuk jasje van Janou gekregen. Roze, Leuk!

Geen opmerkingen: