zaterdag 5 januari 2008

Inge naar de kapper!!! + Verjaardag Purcy

Mensen hou jullie vast! Iedereen die mijn zus kent. Inge heeft al zolang ze beetje lang haar had niet meer dr haar geknipt. Ja puntjes, maar meer nooit. Maar!! Vandaag zijn we naar de kapper gegaan. Voor mensen die haar niet zo goed kennen, ze had het tot over dr kont en nu is het………..tromgeroffel…….nou 10cm over dr schouders nog. Ging zoveel af he. Maar het was gewoon niet meer zo mooi enzo. Dus we zijn naar de kapper gegaan met ze 2e. En nu heeft ze echt een mooi hip kapsel. Mooie laagjes erin geknipt. Helemaal sexy is ze. Ik heb ook nog even beetje mijn haar laten bijknippen. Niks bijzonders hoor, gewoon weer ff model erin. Daarna zijn we naar de etos gegaan. Moesten even haarspullen kopen voor Inge, die had alleen van die dikke elastieken. Haha. Moest dr ff pimpen. Nou, kan ik beter niet meer doen. Ik ging ook even inkopen doen daar, kwam thuis met, haarklemmen, elastiekjes, badschuim, ketting, twee armbanden, 2 flessen badschuim, haarlak, haarmouse, shampoo…..hhahaha. Wist niet dat ik bij de etos zo los kon gaan;) ’s avonds was de verjaardag van Purcy. Heel gezellig geweest. Hij zit weer flink in de kado’s. Heel leuk. Zo nintendo DS en spellen en enveloppen natuurlijk. Zo gaat dat he hihi. Leuk leuk. Happy birthday to you(8)

Geen opmerkingen: