zondag 13 januari 2008

Niels en Sara een hele dag bij ons.

Vandaag waren Sara en Niels de hele dag hier. Mijn moeder moest een dagje oppassen. Inge en Ted hadden ze al vroeg hier gebracht. Ik sliep nog! Hoor ik ineens onder aan de trap….Tante Lisaaaa!!! Niels die me even wakker riep. Ben toen maar opgestaan. Had geen keus he;) haha. Nou we hebben de hele dag opgepast. Nou ja, ik vind oppassen altijd zo stom klinken. Net of t MOET en t niet leuk is. Maar was echt een gezellige dag. Alleen had Sara 2 of 3 keer zo rare rillingen. Echt gek. Ze lachte daarna wel meteen, maar zag zo gek uit. Gek meisje hoor. Rond etens tijd waren Inge en Ted weer hier. Hebben we nog even samen gegeten en toen gingen ze weer naar huis. Ik ben weer in me bed gedoken toen iedereen weer weg was. Heerlijk, dat ze dan weer naar huis gaan na zo’n dag he. Hahaha.

Geen opmerkingen: