woensdag 9 januari 2008

Veel te drukke dag……

Ik ben kapot!!!!! Heb weer eens zoals ik wel vaker doe een dag te vol gepland. Even vergeten dat ik cf heb denk ik. Ik voelde me vandaag al niet zo fit. Beetje hoofdpijn, benauwd, gewoon niet lekker. Maar ik had al een paar dingen afgesproken. Dus toch maar vol goede moed aan deze dag begonnen. Vanmorgen kwam eerst een fysiotherapeut in opleiding bij mij thuis. Ze moest een interviewtje op met een chronisch ziek iemand op film vastleggen. Dus die kwam natuurlijk bij mij uit. Haha. Was best nog grappig, want zij moest mij gaan uitleggen wat cf is, en wat je allemaal moet doen, medicijnen sporten enz. En ik moest dus doen alsof ik er nog niks van wist. Hahaha. Lekker geloofwaardig, maar goed. Duurde allemaal bij elkaar een dik uur. Dus best wel vermoeiend. Nog geen half uur later stond Baske op de stoep. Daar had ik ook nog mee afgesproken. Die is hier van ongeveer 13:00 t/m 16:00 geweest. En mensen die Baske kennen, die weten dat die druk is. Was super gezellig hoor, maar wel heel vermoeiend. Ik hoop niet voor mijn omgeving dat als ik ook nieuwe longen heb net zo druk als hem wordt. Maarja, aan de andere kant, ik wil wel net zo fit en energiek als hem worden hoor. Heerlijk. Maar goed, we hebben dus gezellig weer eens bijgekletst, en nog een dvd gekeken. Was een interview wat ze een keer bij hem hadden gedaan. Was ook wel leuk. Nadat Bas naar huis was, moest ik eigenlijk nog gaan omkleden en bij Harry en Lou eten. Maar ik kon niet meer. Helemaal op was ik, benauwd, koppijn…bluh. Dus ben lekker naar bed gegaan en heerlijk geslapen. Dus volgende keer beter plannen en niet alles op 1 dag willen…….Wat een wijze woorden van mij he, Nu er nog wat mee doen zou me moeder zeggen;)

Geen opmerkingen: