zondag 20 januari 2008

4 daagjes bij Twan geweest

Ben weer thuis!!! Waren 4 gezellige daagjes. En 1 Mega lekkere dag. Want ik zat met de ouders van Twan t kletsen, en kregen we het ineens over rugpijn. En toen zegt de moeder van Twan, een tante van Twan die doet massage’s en ook van die hot-stone massages. Nou voor ik het wist had de vader van Twan die tante al aan de telefoon. En had ik een afspraak voor de volgende dag. Dus daar ben ik heen geweest en heb echt 1 van de meest lekkere massages ooit gehad. We hebben nu dus een oplossing gevonden volgens Twan om mij stil te krijgen. Heb een uur lang heerlijk liggen genieten op die tafel. Echt goed gemasseerd en ook met van die hete stenen. Nou ik kan nog wel 100x zeggen hoe lekker het was. Maar zal ik jullie besparen. Maar het was zo ontspannend, even geen rugpijn of verkrampt of snel ademen. Ja, dat was echt raar, normaal adem ik heel snel, maar nu, zo rustig. Was echt even lekker.

Geen opmerkingen: