donderdag 3 januari 2008

Thuisbeademing meting, Rijles

Bluh!!!!!!! Ik moet vannacht met zo’n dom meet apparaat slapen. Die hebben ze vandaag gebracht. Omdat ik nu met die kapbeademing slaap, krijg je een 2 weken voordat je op controle komt bij die arts thuis zo’n co2 meting. Dan moet je met een knijper op je vinger en een of ander gek soort zuurstofbrilletje in je neus en je kap ook nog opslapen. Word dus niet echt slapen meer, meer wakker liggen. Want dat apparaat heeft zo mega groot licht steeds aan. Grrrrr. Maar goed, dat meet dan een hele nacht of die beademing het goeie effect heeft. Dat mijn co2 dus niet meer zo hoog is. Ik denk wel dat de uitslag goed is hoor, want heb gewoon zo weinig hoofdpijn meer. Ik moet 15 Jan op controle, dus dan zal ik het wel horen. Vandaag ook nog lekker rijles gehad. Gaat goed.

1 opmerking:

Pim zei

Heel erg goed dat het iets beter met je gaat. En de rijlessen kan je lekker van genieten, even de gedachten ergens anders op zetten.